Studine mevik Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Jeg sier bare nam Endret 24. februar 2013 av Studine mevik
MammaTilNick Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 jeg bruker banan, kiwi og bringebær i vaniljekesam, om nom nom!
Gjest sug lut Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Jordbærsyltetøy og matfløte. Nøden er stor.
Iiiiik Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Her ble det smågodt til Mr Selfridge. Godt begge deler!
Gjest Siklerotte Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Her ble det mørk sjokolade, som jeg ikke engang er glad i. Men det er den eneste formen for sukker jeg har tenkt å tillate meg til mai, så nøden er stor. Har allerede skrevet handleliste.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Jeg elsker når jeg drømmer om at jeg spiser godteri (som jeg gjør ofte i periodene hvor jeg ikke spiser). Da blir det faktisk som å spise bare minus dårlig samvittighet.
Gjest pupp and go Skrevet 25. februar 2013 #9 Skrevet 25. februar 2013 Jeg elsker når jeg drømmer om at jeg spiser godteri (som jeg gjør ofte i periodene hvor jeg ikke spiser). Da blir det faktisk som å spise bare minus dårlig samvittighet. Det hørtes jo fantastisk ut - men blir ikke suget tusen ganger sterkere når du våkner?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 Her gikk jeg på en smell med Lollipop-is og det viste seg på vekta gitt... Ja, ja, det smakte ihvertfall godt
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #11 Skrevet 25. februar 2013 Jeg elsker når jeg drømmer om at jeg spiser godteri (som jeg gjør ofte i periodene hvor jeg ikke spiser). Da blir det faktisk som å spise bare minus dårlig samvittighet. Det hørtes jo fantastisk ut - men blir ikke suget tusen ganger sterkere når du våkner? Nei, absolutt ikke! Suget blir tilfredsstilt i søvne (dessuten har jeg ikke så stort sug i våken tilstand, siden jeg uansett ikke spiser sukker, roper ikke kroppen etter det).
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Her gikk jeg på en smell med Lollipop-is og det viste seg på vekta gitt... Ja, ja, det smakte ihvertfall godt Den nye lollipopboksen jeg hrer rykter om? Den står på handleslisten min for 17. mai allerede.
ms.Pond Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Med nesten 8 kilo i minus de siste ukene gjør det sitt til at snopsuget holder seg unna til daglig, men nå kjente jeg det kom snikende... elsker vaniljekesam! Særlig med bringebær til, mmmmm... og litt revet sjokolade på toppen...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 Her gikk jeg på en smell med Lollipop-is og det viste seg på vekta gitt... Ja, ja, det smakte ihvertfall godt Den nye lollipopboksen jeg hrer rykter om? Den står på handleslisten min for 17. mai allerede. Oh yes! Helt fantastisk
Gjest Nerdens'mus Skrevet 25. februar 2013 #15 Skrevet 25. februar 2013 Lolipop boks. Sånn sorbet som kom og forsvant. Huff ja jeg burde også slanke meg, men nå har jeg pms så jeg rekker nok og glemme det. Inbiller meg at jeg ikke ble en tåreperse ved pms før i tiden.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. februar 2013 #16 Skrevet 25. februar 2013 Åh, jøjje... Nøden ble stor og jeg røk på Smilsjokolade. Du verden, den er ikke god altså. Minner meg om barndommen, men det gjør jo Nero også (ikke keiseren, men sjokoladen daaa. Er ikke såååå gammel). Den smaker såvisst ikke godt den heller.
ms.Pond Skrevet 25. februar 2013 #17 Skrevet 25. februar 2013 Det er rart hvordan det ofte er tanken og drømmen om noe som er best. Jeg kan gå og pine etter en type godis en hel dag, men om jeg først tar meg en bit er det ikke så godt som jeg trodde det skulle være. Kan ha noe med at jeg har blitt allergisk mot sukker og egentlig synes alt ferdigprodusert snop smaker for søtt. Men da jeg var gravid gikk det hardt på Japp, en sjokolade jeg egentlig aldri har likt veldig godt. Men da var det himmel på jord, og jeg elsket hver bit. Ikke rart jeg la på meg så mye som jeg gjorde. Kjenner jeg skal holde meg unna lollipop-isen, for hvis den er så god som dere skriver kan det være farlig for en iherdig dukaner på nedadgående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå