Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Her har jeg vært hjemme med ungene på 7 år,5 år og 10 måneder,vi var borte på besøk hos oldemor på mandag,og de andre dagene har vi kun vært hjemme! Men vi har kost oss ute med aking,spark/trilleturer og skigåing med de 2 største (mannen har pappaperm 2 dager i uken så da benytter vi sjansen til å gå på ski )...Tror ingen har kjedet seg selv om vi bare har vært hjemme,men de har hatt nabounger å leke med også de fleste av dagene! Flere som har hatt det så rolig som oss? Anonym poster: 1b38167e942e6922ebcfeb7ebe921c22
Gjest Kira Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Her starter vinterferien i morgen her.....for de som har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå