Gå til innhold

Flere som har hatt en rolig vinterferieuke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg vært hjemme med ungene på 7 år,5 år og 10 måneder,vi var borte på besøk hos oldemor på mandag,og de andre dagene har vi kun vært hjemme! Men vi har kost oss ute med aking,spark/trilleturer og skigåing med de 2 største (mannen har pappaperm 2 dager i uken så da benytter vi sjansen til å gå på ski )...Tror ingen har kjedet seg selv om vi bare har vært hjemme,men de har hatt nabounger å leke med også de fleste av dagene! :)

 

Flere som har hatt det så rolig som oss? :)

 

Anonym poster: 1b38167e942e6922ebcfeb7ebe921c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her starter vinterferien i morgen her.....for de som har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...