Magia Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Får man sett hva man vil på tv-en, eller er det bare på pc-en? Er det bra utvalg av filmer og serier? Koster det virkelig bare 79 i måneden? Trenger man noe utstyr? Hvordan fungerer det? Jeg lurer på alt
Hybelkanina Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Netflix er elendig! Dårlig utvalg av filmer og serier, så de 79 kronene holder i lange baner for det lille man får igjen. Du kan se på pc, smarttelefon, iPad (el. Lignende) eller du kan gjennom en liten boks (feks Apple TV) se det på TV.
Hybelkanina Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Altså, til Netflix sitt forsvar, de har en del ok for barn....
Foccacia Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Man kan også se gjennom ps3 Endret 24. februar 2013 av Pus med støvler venter # 2
Magia Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2013 Takker for svar Hva med amerikansk netflix da? Har skjønt det sånn at man kan åpne for å få det selv eller noe? Og at det dermed er bra utvalg? Hmm.. Har litt tungt for det her
#Ariadne# Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Har du smart tv kan du se direkte på tv uten appel tv
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Den norske har et begrenset utvalg ja, men altså... 79 kroner måneden? Det er jo det EN film koster i butikkene, så å klage over utvalg er bare merkelig. Men den amerikanske er knallbra Anonym poster: ad0417e47a7b723ba06a28ff4dc97cb0
Ei rosa og en blå:) Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 Vi har netflix og Apple tv. Syns det er masse bra der, men det er sønnen som bruker det mest. Masse ok barnetv der. Synes man får mye for 79 kr.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2013 #11 Skrevet 25. februar 2013 Hvis du ikke er tv-slave fra før vil du finne masse bra. Feks. Prison break, 24 osv. Men klart om du allerede har sett alt fra før hjelper det ikke. Første mnd. er jo gratis så det er bare å prøve. Liker du det ikke så er det bare til å melde seg av. Anonym poster: 9aac0ad1c615bf90fb52ae182d496498
*Yuna* Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 Vi har netflix og Apple tv. Syns det er masse bra der, men det er sønnen som bruker det mest. Masse ok barnetv der. Synes man får mye for 79 kr. Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå