Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Jeg var ute igår og møtte ei jente jeg ble tiltrukket av. Jeg har kun vært sammen med gutter og er involvert med en gutt. Han tenner meg. Men denne jenta, jeg vet ikke, hun var ikke bifil så vidt jeg kunne skjønne. Jeg trakk henne inn på do og vi klina. Hva betyr det? Haha, jeg er litt i sjokk over meg selv. Noen som har opplevd noe lignende? Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Hvem har ikke klina med ei jente sier bare jeg Anonym poster: 6204112663628242203bbe8d72fc778a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 "I kissed å girl and I liked it! Hope my boyfriend dont mind it"
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Hehe, jeg har aldri gjort noe lignende, og jeg er 31 år så jeg har jo hatt nok av tid Hilsen HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Kanskje du er bifil? Anonym poster: eba79fed079e42713b44ab7985fac7d5
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Finner man ut av det sånn på et blunk da? Har aldri vært tiltrukket av jenter før, men hun her, jeg ble bare satt ut av henne. Var ikke noe spesielt ved henne heller annet enn at jeg likte henne. Aner jo ikke hvordan hun er, snakka jo ikke med henne liksom, bare utseende det gikk på... Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #7 Skrevet 24. februar 2013 Kanskje du er bifil? Anonym poster: eba79fed079e42713b44ab7985fac7d5 Mer biseksuell i så fall, ut fra beskrivelsene HI gir. Bifil innebærer at man også forelsker seg i personer av det samme kjønn, mens biseksuell innebærer ren seksuell tiltrekning. Anonym poster: eb7d84333b28c04592b2f8d7a10e6559
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #8 Skrevet 24. februar 2013 Ja, det var kun fysisk tiltrekking, har jo aldri snakket et ord med henne eller sett henne før... Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2013 #9 Skrevet 24. februar 2013 Haha!! Nå har du blitt lesbisk - det finnes ingen vei tilbake. Bare å klippe piggsveis og begynne å høre på KD Lang, ikle seg flanellsskjorte og komfortable sko Men helt alvorlig ... Så deilig med litt klining, da er det ikke fint å oppleve å bli tiltrukket av noen, da? Det er da ikke så farlig om det er en mann eller en dame. Kos deg
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 Haha!! Nå har du blitt lesbisk - det finnes ingen vei tilbake. Bare å klippe piggsveis og begynne å høre på KD Lang, ikle seg flanellsskjorte og komfortable sko Men helt alvorlig ... Så deilig med litt klining, da er det ikke fint å oppleve å bli tiltrukket av noen, da? Det er da ikke så farlig om det er en mann eller en dame. Kos deg Enig. Nesten litt misunnelig her jeg sitter. På å føle en så herlig gjensidig fysisk tiltrekning mener jeg, uansett kjønn. Skulle jeg gjerne ha hatt litt av snart kjenner jeg. Elske mannen min, det er ikke det, men akkurat nå er vi inne i en liten downperiode. Får håpe det tar seg opp igjen snart. Det bruker jo det. Heldigvis. Anonym poster: eb7d84333b28c04592b2f8d7a10e6559
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #11 Skrevet 24. februar 2013 Hvem har ikke klina med ei jente sier bare jeg Anonym poster: 6204112663628242203bbe8d72fc778a Jeg har aldri klina med ei jente, og kommer heller aldri til å gjøre det... Anonym poster: 11ebad3b6f07efbe95aa648aa9cb8b45
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2013 #12 Skrevet 24. februar 2013 Da jeg gikk på college var det veldig "in" å være litt bi - det var egentlig ganske fint og føltes på en måte fritt
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #13 Skrevet 24. februar 2013 du trenger ikke være sjokka over det, trenger heller ikke overanalysere hendelesn heller. Du ble tiltrukket og ferdig med det. Tenk heller på følelsen du fikk/får ved å tenke på det. Fantatisk. Å nei, du BLIR ikke lesbisk av å kline me ei dame. Å være lesbisk er noe man er født med, ikke noe man tilfeldigvis får, men man kan oppdage det i sen alder. Noe som da kalles late bloomers. Men da har du fått forvarsel... Hilsen Lesbisk jente Anonym poster: 61701aee65d08c0a7afc361ea339156f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #14 Skrevet 24. februar 2013 Hehe, jeg har aldri gjort noe lignende, og jeg er 31 år så jeg har jo hatt nok av tid Hilsen HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca sikker på at du har skrevet rett her ? Du er ikke 13 da? Utrolig barnslig tråd. :-/. Big deal, du klina med ei jente. Regner med du var beruset ? Du er ikke lesbisk og har gått glipp av 31 (13 ) 13 år med drømmedama. Teit!! Anonym poster: cc5460127170231154a5f7a798274267
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #15 Skrevet 24. februar 2013 Jeg er ikke lesbisk og regner ikke meg selv som biseksuel/fil, men jeg kan med sikkerhet si at den beste, mest intense og lidenskaplige sexen jeg noen gang har hatt har vært med en jente. Hun var helt nydelig på alle måter. Anonym poster: 7bd694a19145afed4cded875f0d4d971
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #16 Skrevet 24. februar 2013 Hehe, jeg har aldri gjort noe lignende, og jeg er 31 år så jeg har jo hatt nok av tid Hilsen HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca sikker på at du har skrevet rett her ? Du er ikke 13 da? Utrolig barnslig tråd. :-/. Big deal, du klina med ei jente. Regner med du var beruset ? Du er ikke lesbisk og har gått glipp av 31 (13 ) 13 år med drømmedama. Teit!! Anonym poster: cc5460127170231154a5f7a798274267 Ja, for du virker veldig voksen med dette innlegget. :himlemedøya: Anonym poster: eb7d84333b28c04592b2f8d7a10e6559
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #17 Skrevet 24. februar 2013 Joda det var absolutt en fin opplevelse og deilig å være tiltrukket av noen! En sånn følelse kommer ikke så ofte Jeg er ikke sjokka i negativ betydning, bare overraska over at jeg følte det sånn for ei jente helt ut av det blå Hilsen HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #18 Skrevet 24. februar 2013 Vil tro du akkurat har oppdaget at du er biseksuell, HI. Men er det bare meg som reagerer på at Hi på et vis har vært utro?? Hvis en av damene her hadde skrevet og fortalt at mannen hadde rotet med en annen mann i går... hva ville reaksjonen da ha vært? Er det liksom mindre "utro" hvis en dame kysser en dame? Eller er det ok at menn i forhold også går rundt og kysser på damer han "bare" er tiltrukket seksuelt over? Jeg er ikke ute etter å dømme, bare synes det er en dobbelmoral ute og går her inne... Anonym poster: b1a48be2b9650d63ca1f3118c03c2f20
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #19 Skrevet 24. februar 2013 Han jeg har et forhold til synes det er greit, vi har et ganske åpent forhold Så jeg har ikke vært utro Men han hadde nok ikke synes det var like greit om det var en mann nei. HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #20 Skrevet 24. februar 2013 Vil tro du akkurat har oppdaget at du er biseksuell, HI. Men er det bare meg som reagerer på at Hi på et vis har vært utro?? Hvis en av damene her hadde skrevet og fortalt at mannen hadde rotet med en annen mann i går... hva ville reaksjonen da ha vært? Er det liksom mindre "utro" hvis en dame kysser en dame? Eller er det ok at menn i forhold også går rundt og kysser på damer han "bare" er tiltrukket seksuelt over? Jeg er ikke ute etter å dømme, bare synes det er en dobbelmoral ute og går her inne... Anonym poster: b1a48be2b9650d63ca1f3118c03c2f20 Det står jo ingen steder at HI har mann? Anonym poster: a81a3e7523b722211f1305fa0f4f97a3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #22 Skrevet 24. februar 2013 Jeg aner ikke hvem hun er eller hva hun heter så vi møtes nok ikke igjen nei HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #23 Skrevet 24. februar 2013 Vil tro du akkurat har oppdaget at du er biseksuell, HI. Men er det bare meg som reagerer på at Hi på et vis har vært utro?? Hvis en av damene her hadde skrevet og fortalt at mannen hadde rotet med en annen mann i går... hva ville reaksjonen da ha vært? Er det liksom mindre "utro" hvis en dame kysser en dame? Eller er det ok at menn i forhold også går rundt og kysser på damer han "bare" er tiltrukket seksuelt over? Jeg er ikke ute etter å dømme, bare synes det er en dobbelmoral ute og går her inne... Anonym poster: b1a48be2b9650d63ca1f3118c03c2f20 Det står jo ingen steder at HI har mann? Anonym poster: a81a3e7523b722211f1305fa0f4f97a3 Det står at hun er involvert med en gutt... Ganske latterlig det også av en 31 åringen. ( 13 åring ) det heter MANN !! Anonym poster: cc5460127170231154a5f7a798274267
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2013 #24 Skrevet 24. februar 2013 Forskjell på å være bifil og biseksuell. Nyt følelsen, det var sikkert verdt det
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #25 Skrevet 24. februar 2013 Jeg velger å kalle han jeg er involvert med for en gutt, det kommer jo ann på hvordan han er, ser ut og ikke minst hvor gammel han er HI Anonym poster: ada2390be6b65edce43c1f91f5341aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå