Gå til innhold

Sterke kynnere 25 uker på vei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange vonde og sterke kynnere hver dag. Det er sånn at jeg må konsentrere meg om pusten fordi jeg egentlig vil si auauau istedenfor. Er bare 25 uker på vei.

Er der vanlig så tidlig, eller grunn til bekymring?

Husker jeg hadde mye kynnere sist også, men husker ikke når de begynte. Sist fødte jeg 25 dager for tidlig.

Anonym poster: 8c4bc2033d51fa69a71a2ad66e920081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke meningen å være anonym.

Skrevet

De sier vel at kynnere blir verre for hvert svangerskap.

Skrevet

De sier vel at kynnere blir verre for hvert svangerskap.

Takk for svar! Det visste jeg ikke. Greit å være klar over akkurat det:-)

Skrevet

Jeg har også hatt veldig sterke kynnere. Er bare i uke 25 selv og jeg måtte på fødeb for sjekk. Og det var faktisk rier som hadde påvirket livmorhalsen. Så pass på litt... Om de kommer regelmessig så ring føden. Jeg hadde sterke kynnere som ikke var direkte vonde, men ubehagelige i 3 timer. Gikk bare 3 min mellom hver. Slik skal det hvertfall ikke være... De tok meg inn med en gang heldigvis. Nå må jeg på sjekk 1 gang i uka..

Skrevet

Jeg har også hatt veldig sterke kynnere. Er bare i uke 25 selv og jeg måtte på fødeb for sjekk. Og det var faktisk rier som hadde påvirket livmorhalsen. Så pass på litt... Om de kommer regelmessig så ring føden. Jeg hadde sterke kynnere som ikke var direkte vonde, men ubehagelige i 3 timer. Gikk bare 3 min mellom hver. Slik skal det hvertfall ikke være... De tok meg inn med en gang heldigvis. Nå må jeg på sjekk 1 gang i uka..

Oi såpass. Takk for din erfaring. Det kom et par regelmessige i går men ikke så tett som dine. Kom også en nettopp, og jeg får vondt i korsryggen og sliter veldig med pusten.

Men det høres jo ut som om du har det verre. Håper det går greit med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...