Gå til innhold

Hva er det som feiler meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke mange dagene igjen til termin, og hver natt, så drømmer jeg at jeg føder, og at babyen et mørkhudet! HVER natt! Hvorfor? Både jeg og mannen min er norsk, og jeg har IKKE vært utro mot han noen gang i løpet av årene våre sammen. Jeg er ikke rasist eller noe sånt.. Men har mareritt om at ungen vår kommer ut mørkhudet og at mannnen min drar i fra meg. Er det normalt at man drømmer mye rart rundt termin, eller er jeg blitt helt rar??

 

Anonym poster: f3769c72937af42f16d1d57c1e62ffdd

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Tror nok det er ganske så normalt. Vær ikke bekymret kjære deg. Sender deg en klem. Og lykke til med fødsel :-)

Skrevet

Mange rare ting som beveger seg i underbevisstheten når hormonene svirrer i kroppen altså.

 

Jeg drømte flere ganger at jeg fødte i en trapp, jeg løp og løp nedover trappen men kom aldri til bunnen av den. Til slutt skled barnet ut av meg mens jeg løp og det som havnet i trappa var en fisk, jeg fødte altså flere ganger en fisk ;)

 

Anonym poster: 614d79ff3948feef33aaa2f2d7affde8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...