Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Nå er det ikke mange dagene igjen til termin, og hver natt, så drømmer jeg at jeg føder, og at babyen et mørkhudet! HVER natt! Hvorfor? Både jeg og mannen min er norsk, og jeg har IKKE vært utro mot han noen gang i løpet av årene våre sammen. Jeg er ikke rasist eller noe sånt.. Men har mareritt om at ungen vår kommer ut mørkhudet og at mannnen min drar i fra meg. Er det normalt at man drømmer mye rart rundt termin, eller er jeg blitt helt rar?? Anonym poster: f3769c72937af42f16d1d57c1e62ffdd
Gjest lykkeliggift Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Tror nok det er ganske så normalt. Vær ikke bekymret kjære deg. Sender deg en klem. Og lykke til med fødsel :-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Mange rare ting som beveger seg i underbevisstheten når hormonene svirrer i kroppen altså. Jeg drømte flere ganger at jeg fødte i en trapp, jeg løp og løp nedover trappen men kom aldri til bunnen av den. Til slutt skled barnet ut av meg mens jeg løp og det som havnet i trappa var en fisk, jeg fødte altså flere ganger en fisk Anonym poster: 614d79ff3948feef33aaa2f2d7affde8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå