Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #1 Skrevet 24. februar 2013 Jeg er nå i uke 38. Har trent hele svangerskapet og trener fortsatt. Null smerter i bekkenet, ryggen eller andre plager. Har blitt en del skiturer og trening på senter i vinter. Det jeg lurer på er egentlig, når er det fornuftig å legge skikarrieren på hylla for denne gang ? Leser om folk som gikk på ski på termindagen, det hadde jeg nok ikke turt men er jo enda to uker (kanskje 4 igjen). Hva gjorde du mtp trening? (Helst skidelen da, da jeg er mer skeptisk om vannet går 2 mil inni løypa enn på tredemølla på sats!) Anonym poster: 86d26d71ac73a23e592067265cd77dfd
Liv & Røre Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Så lenge du tar med deg mobil, ikke legger ut på de lengste turene, og tar de bratteste bakkene med fare for fall, skal du bare kose deg på skitur så lenge formen er bra og du føler for det
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Nei vi har funnet den perfekte løype, der vi kan velge vei etter hvert som vi går. Alt fra 1 km til 3 mil Det er så og si bare bortover. De bakkene der er så små at jeg kunne latt en unge kjøre uttafor alene til og med Og begge har med telefon Anonym poster: 86d26d71ac73a23e592067265cd77dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå