Gå til innhold

Naproxen E 500 mg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det av legen på torsdag. Pga. verkende og vonde hofter. Blitt henvist til rtg. Men han ville se om det kunne være betennelse. Men når jeg leste i pakningsvedlegget så sto det at prøvere ikke burde bruke dette.

Men jeg har problemer med rygg og nakke i tillegg, å i dag har jeg våknet med en nakke som har hengt seg helt opp.

Derfor vurderer jeg å bare starte kuren. Har så vondt. For det er vel smertestillende også? Ikke vært borti den før. Paracet hjelper ikke mot dette. Eller er naproxen kun betenneldesdempende? Liten vits for stiv nakke ksnskje..

Er det slik at det kan ødelegge sjansen for graviditet akkurat i tiden kuren er bare? 10 dagers kur.

Har el til uka, prøvd en stund så usikker på hva jeg skal velge..

Anonym poster: ebc75a7794ac0fc5ac6bd3807336252c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minsker sjansen for å bli gravid. Skal ikke brukes hvis man prøver eller er gravid. Kan forårsake tidlig fødsel.

Du kan jo bare vente en måned med å bli gravid.

Anonym poster: ec2e49e2603ee38c04a52579bca759c1

Skrevet

Det øker sjansen for spontanabort. Legen min sa jeg måtte holde meg langt unna medisiner med ibuprofen i da jeg prøvde.

Skrevet

Som mange års prøver hadde jeg valgt å ta kuren og heller vente en mnd. Virker på smertene også, og vi tro du blir litt bedre av de. Jeg hadde tatt det valget for å starte et svangerskap i smerter du kunne sluppet er ikke godt. Og om du blir gravid så begrenser det hjelpen du kan få.

(Ibux skal du heller ikke bruke som prøver )

Skrevet

Takk for svarene.

Så det ødelegger kun sjansene i tiden man går på dem? Var redd det kunne være mer ødeleggende, syns de tab. virket så skumle jeg..

Anonym poster: ebc75a7794ac0fc5ac6bd3807336252c

Skrevet

Kun ene mnd som jeg har forstått ja. De er ikke skumle, funker godt. Har brukt de for menssmerter i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...