Gå til innhold

Inspirert: 4 åring,ha barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere barneselskap for 4 åringen deres?

Hadde det for eldstemann,og har litt dårlig samvittighet for ikke å ha det nå også. Men,vi pusser opp og har ingen plass å ha det. Føler kanskje det er litt overkill å leie en plass når barnet er så lite? Vet ikke åssen de andre foreldrene i bhg har tenkt å gjøre det heller i og med at vi er førstemann.

Deres meninger/erfaringer? Barnet vårt har foresten ikke nevnt dette med et ord selv.

Anonym poster: 115fb8dccc6b152038c2f5d8fdba0c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge ungen ikke maser om det selv ser jeg ingen grunn til å gjøre det. Kan nevne det til noen foreldre i bhg at dere pusser opp og har begrenset med plass om noen viser interesse.

Vi hadde ikke til vår da han ble 4, for var ikke klar over at det var vanlig. Spurte ikke selv, så da ble det neste bursdag han fikk.

Skrevet

Her begynner det når de blir fire. Kunne godt ha ventet et år

Anonym poster: f222ea5aca3a171f42f46f343b8a0b31

Skrevet

Vi skal ha barnebursdag for vår minste som blir 4 år om en uke for første gang. Synes at når de blir 4 så er det på tide. Min yngste datter har ikke hatt lyst tidligere. Hun største hadde sitt første da hun var 3 år.

Dere trenger jo ikke be så mange, feks de 3-4 hun/han leker mest med?

Anonym poster: 7904b076fbda1967db65c70326905813

Skrevet

Tror jeg ville invitert 3-4 stykker og feiret på lekeland, kino, svømmehall, mcdonalds el.l. hvis vi ikke hadde hatt mulighet til å ha det hjemme. Trenger ikke be så mange i den alderen.

Anonym poster: b493c5e79883a662034925194e47d25e

Skrevet

Her vi bor er det vanlig og begynne når de fyller 4 år og min gutt som fyller 4 år om noen mnd er veldig klar for å feire bursdagen sin på lekeland som alle de andre kompisene hans har gjort. Trenger ikke og invitere så mange da, 3-4 av de nærmeste vennene :-)

Anonym poster: 8a34b6bc7fba233d4a2eb8b2ba5fdacc

Skrevet

Tror jeg ville invitert 3-4 stykker og feiret på lekeland, kino, svømmehall, mcdonalds el.l. hvis vi ikke hadde hatt mulighet til å ha det hjemme. Trenger ikke be så mange i den alderen.

McDonald's? Mine barn får aldri ferie eller gå i bursdag mukens høyborg. Æsj!

Anonym poster: 7fa8afdf9ecfa7e68b169ef9bb16d171

Skrevet

Her er det vanlig å feire bursdag når dem blir 4 år. Jeg har spurt poden her i heimen og han sier han ikke vil ha bursdag...Føler han omtrent knapt nok vet hva det er. Skal spørre en gang til, og viser han fortsatt ingen interesse, så tenker jeg la vær å ha selskap. Da forsøker vi igjen til neste år hvor han blir fem:)

Skrevet

Slapp av, jeg skal ikke invitere dine barn. ;)

Skrevet

Her feirer "alle" 4-årsdagen, og det er poden veldig klar over. Han blir fire i begynnelsen av april og har allerede bestemt at han vil ha utebursdag med grilling av pølser og pinnebrød. Kanskje er det en ide for dere? Ingen dårlige klær og så videre.. ;)

Skrevet

Hvorfor ikke?

Anonym poster: 79410907acf6adf15373767aca160bab

Skrevet

Vi begynte når hun var 5 år. Det var fordi hun begynte selv å bli invitert i bursdag til de på samme alder og de eldste i barnehagen. Vi holdt også på med oppussing og lånte derfor barnehagen. Det var en god løsning for da hadde vi plass til alle foreldrene også og ungene var trygge i omgivelsene. Ble en kjempe koselig bursdag. Det var mange år siden noen andre hadde lånt barnehagen slik, men etter at vi gjorde det så var det mange andre også som gjorde det samme.

Hadde en gang utebursdag for eldste da hun var 5 år, og det var den beste bursdagen vi har feiret her i huset.

Skrevet

Vi begynte når hun var 5 år. Det var fordi hun begynte selv å bli invitert i bursdag til de på samme alder og de eldste i barnehagen. Vi holdt også på med oppussing og lånte derfor barnehagen. Det var en god løsning for da hadde vi plass til alle foreldrene også og ungene var trygge i omgivelsene. Ble en kjempe koselig bursdag. Det var mange år siden noen andre hadde lånt barnehagen slik, men etter at vi gjorde det så var det mange andre også som gjorde det samme.

Hadde en gang utebursdag for eldste da hun var 5 år, og det var den beste bursdagen vi har feiret her i huset.

Tusen takk for alle gode svar!

Anonym poster: 115fb8dccc6b152038c2f5d8fdba0c0e

Skrevet

Vet at mange begynner her når de blir 4 år, men vi har ventet til våre ble/bli 5 år.

Skrevet

Ja det kan skje. Nå tar du deg sammen og unnskylder deg til mannen din! Vær litt omsorgsfull for den som trenger det!

Anonym poster: e8080d69779caf0fe0732dc1476310bc

Hva med å leie i barnehagen? Her betaler vi 200,- for å leie en avdeling i bhg + kjøkken og gang selvfølgelig. Helt genialt spør du meg :) Stor uteplass er det og!

Skrevet

Her begynte vi ikke før hun begynte på skolen, og hun ble heller ikke invitert, men vi ville nok gjort det om det var det som var vanlig. Vi har store familieselskaper da med nesten like mange barn som voksne. Hun som har bursdag i sommerferien har ofte 24 gjester mens han som har bursdag på høsten har ca 14 gjester. Har inntrykk av at det er feiring som er viktig fra ca. 4 års-alder, ikke så nøye hvordan det blir gjort bare det er hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...