SokkeLaila Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg mener selv at jeg har en 'blank' profil.. Men har jeg egentlig det? Kan'ke du se på profilen min og se hva du finner ut om meg? Jeg var en aktiv BIM'er før (ca et liv siden) og lurer på om det er mulig å nøste meg opp nå.. Eller er det 'blanke ark og farjestifter tel' som gjelder for meg nå..? Begynner å bli drita lei 'Anonymknappen' for hvert innlegg, nemlig.. Takk for hjelpa hvis du orker å gjøre meg den tjenesten!
Gjest sug lut Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Sykepleier, stasjonsvogn, konebil eller hva det nå var... så langt fra blank. Nøste gidder jeg ikke, men mulig det er mulig.
Elsker livet Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Ser ikke så mye i grunnen Sykepleier, mor til 2, stasjonsvogn, konebil, ser rett over til nabo'n fra stuevinduet, har ikke en katt lenger, men liker godt Ã¥ spille blokkfløyte!
SokkeLaila Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2013 Hvorfor ser ikke JEG det, da?! Jeg finner nemlig ikke det der på min profil..? Jeg husker jeg skrev det i sin tid på min gamle profil, men ser det ikke nå..? :/ Og takk som gadd!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Står det som sug lut nevner, men mer får ikke jeg ut av profilen din. Anonym poster: 41d8ceb79a13150c39931091787e8c96
SokkeLaila Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2013 Fant det! ..hadde aldri funnet den gamle info'n om jeg ikke hadde spurt! Er fersk i gamet igjen! Det var jo et helt annet opplegg på forumet i mine yngre dager.. Takk igjen! Blanke ark nå, da.. Höffe ich!
Gjest sug lut Skrevet 23. februar 2013 #7 Skrevet 23. februar 2013 Fant det! ..hadde aldri funnet den gamle info'n om jeg ikke hadde spurt! Er fersk i gamet igjen! Det var jo et helt annet opplegg på forumet i mine yngre dager.. Takk igjen! Blanke ark nå, da.. Höffe ich! Blanke som sne
SokkeLaila Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2013 Takk skarr'u ha! *brette opp ermene for å gjenoppta aktiviteten på le forum igjen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå