Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Er fire uker til termin, så har god tid. Men drømte om at fødselen startet tidlig, og raskt, så måtte ta imot den selv på badet. Sitter nå med skikkelig "tak" i mage og rygg, er ikke rier, er ikke kjempevondt, men er ubehagelig og må "puste" meg gjennom det. Må også på do å tisse hele tiden. Babyen vrir og vender på seg, så er vel nedpress jeg kjenner?!? Blir litt stresset av dette, så har nå vasket og holder på å tørke det siste til babyen. Og holder på å pakke bag til meg, bare i tilfelle. Anonym poster: b44d1a45a74abf5a956814aa20472db2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Dette kommer til å gå helt fint. Husk at de aller fleste har en fin opplevlse når det kommer til fødsel, det er bare de fæle historiene som kommer frem. Du kan gjøre dette og kroppen din vet akkurat hvordan. Lykke til når tiden er inne. Anonym poster: d6dfa9143840cc2d65cff1c48ffac45d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Takk. Har to fra før, men hele dette svangerskapet har vært heeeelt annerledes (har en av hver fra før), og tror også at denne fødselen blir helt annerledes. Ser ut til at denne babyen er mye mindre enn de andre to, og ettersom de ble tatt med vakuum og var en del problemer, så håper jeg på en finere opplevelse denne gangen. Blir godt fulgt opp da. Anonym poster: b44d1a45a74abf5a956814aa20472db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå