Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Minstejenta på 11 måneder snorker - og da mener jeg SNORKER, som en mann! Har flere ganger våknet av snorkingen hennes om natten. Det kan virke som om dette forekommer mest når hun sover lett, men da kan det være skikkelige "drag" som kommer. Hun kan også få noen kraftige hosteanfall ved innsoving, men dette er ikke alltid. Denne snorkingen har vedvart i mange måneder. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde tenkt over dette som noe "medisinsk problem" før jeg tilfeldigvis googlet "baby som snorker". Her var det mye forskjellig informasjon, og veldig lite spesifikt som passet til min situasjon, men fikk en følelse av at en snorkende baby ikke var normalt. Det stod også at studier viste en klar sammenheng mellom snorkende babyer og senere utvikling av ADHD?! Noen med erfaring? Bør jeg kontakte lege for dette? Anonym poster: 9b8acbb223d4fbf625635f40187bbb5b
<3 2G <3 Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Kan være greit med en sjekk av øre-nese-hals lege, kan være rent medisinsk.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 Jepp, det bør sjekkes, for går utover søvnkvaliteten... Anonym poster: 80df70f6848acdc8d0e57d51b56316ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå