Gå til innhold

Avent flasker- skikkelig dårlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de lager nye tutter som kun passer til nye flasker. Og på de gamle flaskene passer ikke de nye tuttene! Flott!!! Da sitter jeg her med 13 nyinnkjøpte Avent flasker med tutter i Nr 1og ikke kan kjøpe nye tutter i større strl!!

Dårlig!!!

Anonym poster: a54a8c69fbbfa9bcc4e97d19e5f18d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er veldig dårlig og ikke minst irriterende. Jeg hadde ca. 10flasker fra første sin flaskeperiode, og slet meg halvt ihjel for å finne flasketutter til de flaskene..

Har forresten en uåpnet pakke med 2ersutter om du trenger det.

Anonym poster: 64f884efaaf408f1a377409bddf0d7f3

Skrevet

Kjøp mam eller dr.browns smokker (tror jeg), de passer :) vi bruker mamsmokker, liker de best faktisk :)

Skrevet

Vi har brukt MAM sine tuter på Avent flaskene.. Aldri vært noe problem, og det er kun de tutene som funker for oss.

Anonym poster: ed93cd75ec872b9bc05c4414a1241d44

Skrevet

MAMsmokkene passer til aventflaskene :)

Skrevet

Eller du kan gjøre det enkelt og heller stikke et lite hull med en tynn synål på de tutene du har, det gjorde jeg.

Anonym poster: 4475740755159bc1de5bdad3df94e0d0

Skrevet

Eller du kan amme, så slipper du flaskestyret.

Anonym poster: 94307213f3722108a4aec602241ed5c8

Skrevet

Så enig! Hva er det der for tull da??

Joda MAM sine tutter passer på flaskene men mini godtar ikke mam sin fasong eller det de er laget av...

Og du som skriver at man kan jo amme, er du helt blåst eller???

Har hatt brystkreft og kan ikke amme nei... Tror du jeg valgt det selv? Idiot...Hva vet du om andre sin situasjon som kan vrenge ut av deg slikt piss??

Anonym poster: 7f3db601f77c621ce99986116fa4f880

Skrevet

Iallefall her jeg bor får jeg kjøpt både de gamle og de nye tuttene. Finner de både på rimi, meny og apotek, så har du undersøkt alle muligheter?

Ellers går det fint å stikke opp nye hull i tuttene.

Skrevet

Kosa det finnes sikkert "rester" av de gamle Sorten i noen butikker, men syns det er skikkelig dårlig av Avent. De burde jo ha laget noe som man kunne bruke på både nye og gamle flasker. Eller iallefall type en ring eller noe så nye tutter får på gamle flasker.

Men supert at man sine passer skal prøve det!

Og du din DUST som kommer med ammepreiken!! Kanskje ikke alle KAN amme!! Og hva når barnet skal drikke vann? Idiot!!

Anonym poster: a54a8c69fbbfa9bcc4e97d19e5f18d07

Skrevet

du kan bruke de nye tuttene på de gamle flaskene om du har ringen som tutten sitter i/korken på en ny flaske. den passer på de gamle.

jeg hadde rundt 10 aventflasker etter førstemann. kjøpte en ny flaske og nye tutter og bruker ringen til den nye flasken på de gamle flaskene.

ellers funker mam snokkene som noen over her sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...