Gå til innhold

klapsa til gutten vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min klapsa til gutten vår på snart 2 år idag,på hånda altså.eg blei heilt satt ut."du slår ikkje ungen vår,sa eg". gutten såg så forskrekka ut og eg fekk så vondt inni meg. Eg kan ikkje forstå at mannen min gjorde det.:-( men hvor går grensa mellom klapsing og slå

Anonym poster: 1e1327f8c11ae5f15923fbad43eb52d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hva er akseptabelt?

Skrevet

Det er ikke noen mellomting, det er ulovlig uansett, og straffbart.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Greier han ikke finne andre konsekvenser? Jisis...

Gjest Julia1984
Skrevet

Dere lærer barnet at det er ok å slå (klapse er bare et annet ord for å slå lett)

Skrevet

Hæ? Finnes det noen som ikke synes at det er det samme?

Gjest Julia1984
Skrevet

Å slå hardt eller mindre hardt er det samme ja. Ikke akseptabelt uansett!!

Skrevet

Det er ikke greit!

Han får heller lære seg å kommunisere med barnet.

Veiled han om han synes det er vanskelig.

Skrevet

Her hadde jeg satt ned foten. Det er IKKE greit å slå et lite barn og faktisk straffbart. Mannen din bør skamme seg!

Skrevet

Jeg hadde reagert med sinne!!! INGEN får slå eller klapse sine barn!!!

Skrevet

Jeg tenker med skrekk og gru på når sønnen din blir større! Han er nå to år, søt og uskyldig. Hva når alle periodene oppover kommer med trass ol.? Og hva med når sønnen blir så stor at han klarer å ta igjen??

Anonym poster: c1003c70b0c55f73ed089addc28a715a

Skrevet

Å slå hardt eller mindre hardt er det samme ja. Ikke akseptabelt uansett!!

Ja, jeg ble veldig overrasket. Jeg trodde ikke det fantes mennesker i Norge i dag som syntes at noen form for fysisk avstraffelse av barn var greit, og som skiller mellom klaps og slag.

HI, jeg har ikke for vane å råde fremmede kvinner til å gå fra mannen pga noe jeg leser her inne, men jeg hadde vært nokså tydelig i kompromisset mitt hvis min mann hadde klapset til barna: ikke røre barna på den måten igjen eller miste familien + bli politianmeldt.

Skrevet

ble sint og veldig lei meg.begynte å grine.er slitne og trøtte begge to for tia.har ei på tre som tester grenser så det holder for tiden.men det er ingen unnskyldning:-(

Skrevet

ble sint og veldig lei meg.begynte å grine.er slitne og trøtte begge to for tia.har ei på tre som tester grenser så det holder for tiden.men det er ingen unnskyldning:-(

Nei det der er faktisk ikke en unnskyldning. Ikke greit uansett hva som måtte være årsaken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...