Gå til innhold

meg med symfyseløsningen...jeg har funnet en kur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligg HELT i ro hele dagen! Nå kan jeg reise meg for å gå på do uten å knele......oh my, dette blir et langt svangerskap....

Anonym poster: c1412af2b0a94e4bafbccc58555d5750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg.

takk...

Jeg føler at jeg nesten er på nippet til å bli deprimert av hele greia...

Skrevet

Huff da, må bare le bittelitt selv om det er ganske så trasig situasjon å være i.

Jeg hadde symfyseløsning siste graviditet og slet veldig med det. Fant ingen kur, alt var vondt.

Nå kjenner jeg den ligger og lurer igjen ettersom babyen er godt plantet ned i bekkenet....:-( Så jeg ble kjempeglad da jeg så innlegget ditt!

Men neida....:-( *snufs*

Må vel belage meg på å ligge rolig de siste ukene jeg også.

Skrevet

Huff da, må bare le bittelitt selv om det er ganske så trasig situasjon å være i.

Jeg hadde symfyseløsning siste graviditet og slet veldig med det. Fant ingen kur, alt var vondt.

Nå kjenner jeg den ligger og lurer igjen ettersom babyen er godt plantet ned i bekkenet....:-( Så jeg ble kjempeglad da jeg så innlegget ditt!

Men neida....:-( *snufs*

Må vel belage meg på å ligge rolig de siste ukene jeg også.

Sorry! Håper du slipper unna. Hadde ekstrem bekkenløsning på slutten sist, men det var ingenting i forhold til dette!

Skrevet

Hadde ikke bekkenløsning, men symfyseløsningen var helt jævlig, rett og slett....!

Kjennes ut som om noen stikker kniver rundt symfysen, uansett hvordan man vrir og vender på seg.

Lykke til, håper du får en fin graviditet videre, på tross av symfyseløsningen :-)

Skrevet

Hadde ikke bekkenløsning, men symfyseløsningen var helt jævlig, rett og slett....!

Kjennes ut som om noen stikker kniver rundt symfysen, uansett hvordan man vrir og vender på seg.

Lykke til, håper du får en fin graviditet videre, på tross av symfyseløsningen :-)

Ja, det er akkurat sånn! Absolutt alt, uten unntak, gjør vondt! unner ikke min verste fiende det her....

Takk, lykke til du og!

Skrevet

Huff! Vet hvordan du har det. Men det er helt riktig som du sier. Det eneste som "hjelper" er å ta livet helt med ro.

Jeg var isolert innenfor husets 4 vegger i 12 uker pga symfysen. Deprimert? JA!

Vi får takke for at det er forbigående.

Lykke til videre i svangerskapet! :)

Skrevet

Huff! Vet hvordan du har det. Men det er helt riktig som du sier. Det eneste som "hjelper" er å ta livet helt med ro.

Jeg var isolert innenfor husets 4 vegger i 12 uker pga symfysen. Deprimert? JA!

Vi får takke for at det er forbigående.

Lykke til videre i svangerskapet! :)

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut... Jeg er på jobb da, halve tida. Men med 2 unger som skal følges opp lar det seg ikke alltid gjøre å ligge i ro heller. Selvom dagen i dag har vært på kanten til behagelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...