Gå til innhold

Er han sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor ikke sammen og har barn hver for oss som vi har på samme uker. Jeg fikk plutselig barnefri idag til imorgen og ba da et par venninner som kommer om en times tid. Fikk en meld fra typen (ja, jeg sier typen og er ikke fjortis) om jeg hadde noen planer ikveld. Han har store barn så han har flere ganger gjort andre ting med kompiser hvis han har blitt bedt på noe og ikke alltid fortalt det til meg, det har kommet fram senere. Jeg sa at jeg får besøk ikveld og at vi skal kose oss med god mat ,drikke og skrævlings, og slang ved en smily :) Fikk meld tilbake: Ok, da kommer ikke jeg. Har ikke hørt noe mer. Er vel ikke bare han som skal kunne kose seg med kompiser og så skal han bli sur hvis jeg ber venninner istedet for han.

Anonym poster: 1d410e05f0ff1e9cf58bb494765ce22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes mer ut som om han vill unngå jentekveld ;-)

Skjønner ham godt.

Skrevet

Du skrev at det var venninner? Skævlings kunne fint tolkes som om du får mannebesøk :P

Anonym poster: e034bb39ce5c69f934d9a9fa4e99827e

Skrevet

Du bør kjenne han såpass at du kan tolke en sms eller spørre han hva han mener synes jeg. Om dere ikke kan snakke sammen åpent om det meste ser ikke jeg grunnlag for forhold. Du sier ikke noe om hvor lenge dere har holdt på, men mener at en uansett må kunne spørre å ikke lure.

Skrevet

Han trenger da ikke være sur for at han svarte det. Det kan vel ha vært en konstatering at ok du har planer så da kommer ikke jeg.

Han trenger hverken være sjalu eller sur av den grunn.

Selvsagt kan han være det, men er jo ikke så lett å vite. Kommer jo litt an på hvordan han normalt sett ordlegger seg i sms til deg også :)

Anonym poster: 2bbe9758f965ca096367af0da1acdbf4

Skrevet

menn skriver ofte veldig korte svar. Slik jeg tolket det vil han ikke være med på venninekveld :) tror du legger for mye i dette

Anonym poster: 33b572deca50978754e150823969192a

Skrevet

Han kan være litt rar på sms noem ganger. Hvis han f.eks spør om han kan komme en tur og jeg svarer at det passer litt dårlig fordi jeg holder på med noe, kommer det svar som: Slapp av, jeg skal holde meg hjemme. HI

Anonym poster: 1d410e05f0ff1e9cf58bb494765ce22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...