Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 5 mnd og jeg har startet å introdusere henne for grøt, pærepure, gulrotpure og lignende. Hun viser tydelig at hun ikke synes alt er like godt, men spiser det likevel. Bør jeg da fortsette å gi henne av det jeg ser hun ikke liker, eller bør jeg holde meg tli det hun liker? Det er jo ikke slik at hun brekker seg eller gråter. Vil hun vende seg til smaken etterhvert, kanskje?

Anonym poster: 38291a3672b0e00b5a379dc4c4edb90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å gi, beste er å introdusere flere smaker. Selv om du kan få brekking en gang betyr ikke at det ikke blir spist ved en senere anledning.

Skrevet

Min datter er 5 mnd og jeg har startet å introdusere henne for grøt, pærepure, gulrotpure og lignende. Hun viser tydelig at hun ikke synes alt er like godt, men spiser det likevel. Bør jeg da fortsette å gi henne av det jeg ser hun ikke liker, eller bør jeg holde meg tli det hun liker? Det er jo ikke slik at hun brekker seg eller gråter. Vil hun vende seg til smaken etterhvert, kanskje?

Barn må av og til smake noe opptil 20 ganger før de liker det, så bare fortsett :)

Skrevet

Barn må av og til smake noe opptil 20 ganger før de liker det, så bare fortsett :)

Det har jeg faktisk lest tidligere! Glemt helt av. Tusen takk for svar :-) HI

Anonym poster: 1e97cb951cb39c0336acfc0dceadbe92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...