Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Det er jeg nå, ingen god følelse. Er med i teater, vi har premiere om bare noen dager. Har bestandig trivdes veldig godt i teateret, mwn fra i høst har stemningen snudd. Blitt gradvis være og nå synes jeg det er helt uholdbart Er noen av de nye som er kjempeflink til å snakke dritt om alle, blitt skikkelig klikk og overseing, utestening og rykter osv osv Jeg er desverre ikke en av gjengen og opplever nå at det gode miljøet som jeg har vært så avhengig av, har snudd meg ryggen. I steden for å glede meg til øving, ha det morro og være kjempegira når jeg kommer hjem, får jeg vondt i magen før øving. Ingen snakker med meg med mindre de må, jeg ser blikk dom blir sendt og jeg hører kommentarer blir slengt når de tror jeg ikke hører. Så nå gruer jeg meg før øving, har det jævlig under øvingene og er helt utslitt etterpå. Er så glad for at det bare er en uke igjen til jeg aldri mer trenger å komme hit! Har så lyst å spille teater men dette er eneste som er på denne plassen, så må gi opp en stor del av meg selv. Anonym poster: 3789a6c2eb9fe5e700005ad56626f3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå