Gå til innhold

Hvordan fjerner man polypper på en 2,5 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger de i narkose og høvler de vekk

Skrevet

Legger de i narkose og høvler de vekk

Enn med den første undersøkelsen? Skal til legen i nesteuka med jentungen. Er det slik at man må tvangsholde? :(

Skrevet

Her var det fastlegen som henviste, så sykehuset og kikket...han var da 2 år..lå på en benk og bare tittet med lykt oppi nesen..helt greit, ikke noe hyling eller holding eller noe. På operasjonsdagen satt vi på emblaplaster to timer før vi kom, på sykehuset fikk han to stikkpiller for å slappe av... Hylte litt når han fikk narkosemaska..og da måtte han holdes med tvang for å ikke dra den vekk..sovnet fort..operasjonen tok ca 20 min..fikk se han igjen 10 min. etterpå..var på oppvåkninga et par timer til han hadde drukket saft og dro så hjem. Hadde operasjon en fredag og tok det med ro i helga. Bhg. Igjen på mandag :)

Skrevet

Her var det fastlegen som henviste, så sykehuset og kikket...han var da 2 år..lå på en benk og bare tittet med lykt oppi nesen..helt greit, ikke noe hyling eller holding eller noe. På operasjonsdagen satt vi på emblaplaster to timer før vi kom, på sykehuset fikk han to stikkpiller for å slappe av... Hylte litt når han fikk narkosemaska..og da måtte han holdes med tvang for å ikke dra den vekk..sovnet fort..operasjonen tok ca 20 min..fikk se han igjen 10 min. etterpå..var på oppvåkninga et par timer til han hadde drukket saft og dro så hjem. Hadde operasjon en fredag og tok det med ro i helga. Bhg. Igjen på mandag :)

Takk for svar! :) Får håpe det går like bra med jenta vår som med gutten deres :)

Skrevet

Lykke til, jeg syns det var litt ekkelt akkurat når han sovnet når han fikk narkosen..gikk så fort, han satt på fanget mitt og bare plutselig "visnet" helt, noe heeeelt anna enn ellers når han sovnet i fanget o.l..og sto 4 anestesileger/sykepleiere klare og lempa han fra fanget mitt og over på operasjonsbenken samtidig som jeg ble geleidet kjapt ut..det var ekkelt..helt overlatt tilnde liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...