Gå til innhold

Kommende pappa vil bole! Anabole steroider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg si til ham for at han ikke skal begynne! Noen med erfaring?

Anonym poster: 4596c4b3eecc2626c82752ce75755b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at han var miniballer og kviser.

Dette beviser vel egentlig for deg at mannen er en idiot vel? Hadde kommet meg langt vekk.

Anonym poster: 690d30a211bd9e7ea9abc195da151550

Skrevet

Aldri la han være alene med barnet, noen blir utrolig hissige og mangler impulskontroll.

Løp og ikke se deg tilbake.

Anonym poster: 358d28600fd9b904040dee1485bb4c86

Skrevet

Min barndomskjæreste begynte med den dritten og holdt på endel år. 2 mindre barn og død pga hjerteinfarkt. :(

Anonym poster: 6a2f33b359dc32e1212f5d9466888ee4

Skrevet

IKKE bra!! Håper for din skyld at du får han bort fra disse tankene. De blir ofte veldig hissige av bol.

Anonym poster: 4cfaf2a73a86c414121d167ab039dd47

Skrevet

For meg ville det faktisk vært så enkelt at enten så lot han være å begynne å bole seg - eller så var forholdet slutt.

Finn en del saklig info på nettet, mener det ligger en del ute på div offentlige sider også om dette.

Så gir du ham infoen og forteller ham at hvis han likevel begynner, så er han fra nå singel med begrenset samvær med sitt kommende barn.

For meg er det en prinsippsak, man doper seg ikke! Og man bringer ikke barn inn i et hjem med dop.

Anonym poster: 1c38203d42b39836717400f29790d63c

Skrevet

Min samboer bola før. Kan ikke akkurat si at han var livsfarlig på noe slags vis. Eneste var at på enkelte typer var han veldig følsom, skikkelig pusekatt og på andre var han veldig kåt. Han var aldri slem eller noe slikt. Flere kompiser av ham bola også, akkurat det samme med dem også.

Ballene krymper når man boler, men så snart man slutter "vokser de ut igjen". Når han var ferdig på en kur ble han litt deppa, er jo mye hormoner og div som hopper rundt om kring pga det er full forvirring i kroppen etter en kur.

Han har ikke fått noen skader etter dette og jeg har ikke hørt noe fra de andre kompisene hans at de har vært "farlige" eller blitt skadet. Tror det var ca 6 år han bola litt sånn av å på..?

Skrevet

Ga ham ultimatum i sta!

Enten bloen, eller meg og barnet.

Synest ikke det er verdt å risikere noen hormon utbrudd hos ham, midt oppi denne kommende tiden...

Så jeg får vente å se til i morgen hva han bestemmer seg for.

Hi

Skrevet

Hvis du googler dette finner du mye info. Det som hadde skremt meg mest er tendensen til å bli aggressiv, også skal dere ha en baby som i verste fall skriker døgnet rundt. Kjenner tanken på dette skremte meg!

Anonym poster: 0a0f5e382c2af0a6b0bc66d1e5a918ba

Skrevet

1) det er ulovlig. Det er ikke et forbilde jeg vil faren til mine barn skal være. Drit i om det er "Ufarlig marihuana" eller "boling under kontroll"...Det er ikke lov.

2) Boling er først og fremst for (som regel) for utseende. at utseende er så viktig at det forsvarer ulovlige handlinger er ikke et forbilde en far til mine barn skal vise

3) Om han bolder for og "bli sterkere" elelr "mer utholdende" i idretten har driver med, så viser han aksept for at det og jukse for og bli dedre enn man er, er helt greit. Latskap og lettvintløsninger er ikke holdninger jeg vil en far til mine barn skal fremme.

Summa summarum, om det er farlig eller ikke for DIN mann,- spiller ingen rolle. Han skal bli far, han skal være et forbilde, og enhver svakhet vil være vanskelig og forsvare den dag barna spør om råd eller vil opponoere mot dere.

Anonym poster: bba1ef3aa7c82eaa75be4a55896044b6

Skrevet

Jeg har erfaring, send meg gjerne en PM om det er noe du lurer på!

Største problemet er personlighetsforandringer og mister etterhvert evnen til å føle empati.

Hva skal han ta? Er visse ting han virkelig burde holde seg unna med barn i hus!!

Selvfølgelig bør han ikke ta noe i det hele tatt, det er ødeleggende for han selv kroppslig og mentalt. Og for dere nærmeste!

Fysj! Glad jeg kom meg unna bolemonsteret!

Skrevet

Min ex tok steroider, han ble aggressiv og voldelig det har endt med at han har besøksforbud og har ikke Sett barnet siden det var 1 mnd og nå er hun 4. Du kan jo høre om han ønsker det samme?

Anonym poster: 7566f5c7a33992e8621804b3ca2676a5

Skrevet

Send han til helsekostbutikken isteden. Jeg overhørte nemlig en samtale der her om dagen. Det var en ung, veltrent gutt, som takket damen som jobbet der. Han sa at han hadde vært så nære å bole, men så viste det seg at proteintilskudd og vitaminer gjorde susen.

Anonym poster: 898f698617216747b7e5dc6fe3ff6a4a

Skrevet

min bror er steril da han holdt på med dette noen år.

I forandret han personlighet og ble aggressiv drittsekk. Og har av den grunn minimal kontakt med noen av oss han er i familie med idag da han har lirt av seg så mye dritt.

Hadde faren til mine barn kommet med at han ville starte med noe slikt hadde jeg gitt beskjed at han også måtte finne seg i å kun ha samvær med tilsyn og han hadde ikke vært min kjæreste (om han var det før start) Jeg har sett hvordan både min bror og mange av hans venner utviklet seg fra hyggelige gutter til aggressive drittsekker som kun klarte å se seg og sitt over noen år med bruk og ikke pokker om jeg bare hadde turt å la en eneste av de se etter mine barn alene. Skal sies at de har kommet seg til etter en 10 år uten steroider igjen men deler av hjernen er nok skadet for alltid. Og de ting de har sagt og gjort kan ikke bare fjernes igjen det står der for alltid.

Anonym poster: d967b9e97c5e389f4804827cdd3c6e0f

Gjest meg&mini
Skrevet

Du kan fortelle han at han er egoistisk som vil risikere helsen sin for dette.

Det er fare for blodpropp og hjerteinfarkt.

Han kan få psykiske bivirkninger.

Bli mer aggressiv og voldelig og han kan ble steril.

Uansett om han begynner på dette og bestemmer seg for å slutte, har han fortsatt fare for å få disse bivirkningene.

Jeg kjenner en som måtte legge seg under kniven pga han hadde fått pupper. Og jeg har hørt om flere som har dødd av dette.

I tilegg er det ulovlig.

Skrevet

Hva skal jeg si til ham for at han ikke skal begynne! Noen med erfaring?

Desverre er det ikke lett å få de til å innse endel av farene. Anbefaler deg og ham å gå inn på steriod.net, tror jeg det er. Der kan dere få svar på ulike spørsmål.

Men det han bør tenke på er at når han først har begynt er det nesten umulig å slutte. Hans egen hormonproduksjon settes kraftig ned og er et helvete å gå gjennom når en slutter. Mange blir deprimerte, blir mye syke og dette kan pågå i alt fra 6 mnd til flere år.

I tillegg er det fare for hepatitt c i uregistrerte produkter.

Og ettersom han da sikkert skal fortsette og da kun med registrerte legemidler, så blir det steindyrt. En vedlikeholdsdose testo kan bli veldig dyrt per måned og i tillegg må en ha et annet preparat for å unngå endel andre bivirkninger.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...