Gå til innhold

Lengter etter ett voksent utseende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo så deprimert av mitt eget utseende... Ser de som er 15 år er mye mer voksen i utseendet enn meg.

Jeg ser ut som en åtte-tiåring. Barnslig i ansiktet, veldig lav og tynn og ingen tegn til pupper.

Er så lei av at alle tror jeg er storesøster/barnevakt for barna mine og dulleprater til meg om at jeg er såå flink som tar på meg ett så stort ansvar.

Ser de andre på min alder har gått gjennom en stor forandring i både ansikt og kropp under og etter svangerskap, mens jeg kan vise frem ett bilde fra 4. klasse og eneste forskjellen er tennene og håret.

Hvorfor forandrer ikke jeg meg?

Anonym poster: 48646404001364b90ed1cdacea58aeb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær og hår har mye å si. Også sminke.

Anonym poster: 2a0efe04c27c3a8b734548229bc2f802

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg skulle likt å si deg, for jeg har enda til gode å møte en voksen person som ser ut som en niåring.

Skrevet

kle deg voksent, smink deg voksent og gjør noe nytt med håret, så faller nok det andre på plass.. er jo stor forskjell om du kler deg mer damete med kanskje en pen ulljakke og støvletter, enn om du har på rosa hello kitty genser, bruker buffalosko og har musefletter .. ;)

Anonym poster: dc68aa6b736a29f45222441028ef6400

Skrevet

Om noen år kommer du til å fryde deg over ditt barnslige utseende, mens andre på din alder ser eldre og eldre ut.

Anonym poster: 7fbf266d357417e0a580e5bf3c6aecfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...