Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å ha murringer når man er gravid? Jeg har hatt det siden tirsdag i forrige uke, en dag før IKM, så er 5+2 i dag. Er bittelitt bekymret pga en spontanabort tidligere, men den gangen var murringene kramper og varte bare i noen timer før jeg begynte å blø, det har jeg ikke nå. Jeg har bare sårhet som kommer en gang i blant, ikke noe langvarig. Regner med at det bare er pga livmora som vokser, voksesmerter :) Noen som har hatt det lenge? Vil gjerne bli kvitt det, hehe, så håper jeg slipper å gå sånn lenge. Har lest at noen har det alle 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de ikke så mye lenger enn du. Var ikke bekymret jeg da, bare irritert ;-) Var så veldig tydelige. Klarte ikke å sove av og til :-P Er i uke 9 nå og kjenner bare det knyter seg av og til.

Skrevet

Jeg sliter heldigvis ikke med å sove pga dette, sliter nok allerede med å sove pga tisser mye og vonde pupper:P

Begynner å lure på nå om jeg har sopp, jeg pleier å få mest sopp inni vagina og da kan det gjøre vondt som nå eller verre. Skal sjekke om jeg har utflod..Huff, håper jeg ikke kommer til å slite med sopp som gravid.

Skrevet

Hos meg ga det seg ikke før i uke 10 eller 11

Skrevet

Konkluderte med i går kveld at jeg har sopp og startet behandlingen, og i dag har jeg hatt nesten ingenting av murringen :P Så antar at det var soppen! Kjenner ennå at det liksom er noe der nede, men ikke som det var de siste dagene, da var det ganske sårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...