Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Lillesøster til storebror: "Hvis du kunne velge absolutt hva du ville, hvilket dyr ville du ridd på?" Storebror: "Megan Fox."
Gjest Kira bjeffer Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Herregud som jeg ler her! Dagens sitat (nå vet jeg ikke lillesøster sin alder, men tok hun den?)
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Hun tok den nok ikke, nei, og godt er det, forsåvidt...
Gjest Kira bjeffer Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Sannsynligvis like greit. Jeg husker fortsatt hennes Men in mom. Du har mange gode historier å fortelle om noen år
Gjest Ziva Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Godt hun ikke tok den Vi ble ferska en morgen i senga. Liten kom lydløst inn som et snikende ullteppe. Vi så henne ikke før hun plutselig spør, hva gjør dere? Leker stotrer gubben. Æsj, det er ikke lov å leke før man har kledd på seg (regel her hjemme), så går hun. Sett på dere pysj i det minste da! (ingen leking uten pysj eller klær, man kan bli kald).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå