Gå til innhold

Åh, hvorfor tenker jeg så mye på han?!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrev forleden dag et innlegg om at jeg var så betatt av en mann på jobben. Skrev samtidig at både han og jeg er gift, vi har begge små barn og at jeg aldri kommer til å nevne det for noen.

 

Men jeg blir jo gal fordi han dukker opp i tankene mine hele tiden, og hver gang jeg snakker med han blir jeg skikkelig fjortis. Kan noen enten fjerne han fra tankene mine eller banke litt vett inn i skallen min. Jeg vil ikke tenke på andre enn han jeg er gift meg, og skjønner ikke greia her.

 

Anonym poster: bba3e7461432e5f27f2cf2887843cd00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dyrk tankene mer. Farlig spill som lett fører til fristelser. Det er kun deg selv som kan styre tankene dine. Hold deg unna han. Eneste mulighet for å slutte å ha tanker om et menneske du ikke skal ha tanker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips:

Fokuser på mannen din; klin med han i sofaen, på kjøkkenet, i gangen. Oppfør deg som nyforelsket og kanaliser spenningen du føler for din kolega over på mannen din. Ta føringen i senga og la hemningene fare. Det er ikke gjort over natten, men innen et par uker vil du merke endring.

 

Mest sansynlig vil dere få en ny vår og følelsene dine igjen bli konsentrert om rett mann.

Endret av humlesurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips:

Fokuser på mammaen din; klin med han i sofaen, på kjøkkenet, i gangen. Oppfør deg som nyforelsket og kanaliser spenningen du føler for din kolega over på mannen din. Ta føringen i senga og la hemningene fare. Det er ikke gjort over natten, men innen et par uker vil du merke endring.

 

Mest sansynlig vil dere få en ny vår og følelsene dine igjen bli konsentrert om rett mann.

 

"Mammaen" - hihi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips:

Fokuser på mammaen din; klin med han i sofaen, på kjøkkenet, i gangen. Oppfør deg som nyforelsket og kanaliser spenningen du føler for din kolega over på mannen din. Ta føringen i senga og la hemningene fare. Det er ikke gjort over natten, men innen et par uker vil du merke endring.

 

Mest sansynlig vil dere få en ny vår og følelsene dine igjen bli konsentrert om rett mann.

 

"Mammaen" - hihi! ;)

 

Ha, ha, ha! Latterbrøl!!!! :D

Skit på, la gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å sett deg en tanke på at mannen din går å tenker på en annen dame ;) Kjenn etter på følelsen du får i kroppen da..... Blir du litt små sjalu og føler for å jobbe litt mer for din egen mann? Det kan faktisk øke spenningen samtidig som du forstår hvordan det hadde vært for han å finne ut at tankene dine er på en annen mann.... Man har da lov å se på menyen så lenge man går hjem og spiser tenker jeg :) Lykke til, håper du kommer deg over han og ser hvor heldig du er allerede. Er ikke alle som har en mann og barn hjemme.

 

Anonym poster: 947f132ab12044768c1120746fcbfd73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare se for deg hva som skjer dersom dere faktisk lar hemningene fare. Dere er begge utro og en eller begge kommer til å skilles fra ektefellen. Barna blir skillsmissebarn med annenhver jul og påske her og der. Kanskje dukker det opp noen halvsøsken/stesøsken/steforeldre etterhvert. Du vil bli sett på som en sviker som var utro mens du var gift og dine foreldre, venner og omgangskrets mister garantert mye respekt for deg. Og om 3-4-5 mnd er det ikke lenger så spennende med denne kollegaen din. Til og med Brad Pitt blir ganske kjedelig etter en stund, sommerfugler har man ikke i magen i femti år uansett.

 

Anonym poster: 3b404d3e16ab12dc7d07b9bd537b54be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...