Gjest Nerdens'mus Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Maste bestandig på at det var så dumt at jeg ikke var der oftere. Hun vil så gjerne at jeg skulle feire jul der en gang. Insisterte på at jeg skulle delta på lørdagsvasken der selv om jeg bare var der en helg i månden. Behandlet meg som en Mine halvsøstre bestandig. Hun ga altid eldste gutt og yngste spessial behandling. Husker jeg syns hun var ekstremt teit. Som voksen inser jeg at det kanskj ikke var helt supert å ha en stedatter som helst ville dra til bestemor og bestefar. Som bestandig hadde lommepenger med seg. Som aldri delte med småsøsken. Ikke hørte etter regler som skilte seg fra de jeg hadde hjemme. Synes stadig ikke at hun har vært en kjempemor for sine egne barn, men skjønner jo at hun har vært den ideele stemor. Med sine åpne armer og intense ønske om at jeg skulle være der mer.
Mamma til 3? Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Har du kontakt med henne i dag? Fortell henne dette isåfall, det vil hun sikkert sette stor pris på
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Har du kontakt med henne i dag? Fortell henne dette isåfall, det vil hun sikkert sette stor pris på Helt enig... Hun kommer til å bli så rørt og setter nok pris på at alt strevet ikke var for gitt Anonym poster: 5fb9579b45670d3453185670e87030bc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Maste bestandig på at det var så dumt at jeg ikke var der oftere. Hun vil så gjerne at jeg skulle feire jul der en gang. Insisterte på at jeg skulle delta på lørdagsvasken der selv om jeg bare var der en helg i månden. Behandlet meg som en Mine halvsøstre bestandig. Hun ga altid eldste gutt og yngste spessial behandling. Husker jeg syns hun var ekstremt teit. Som voksen inser jeg at det kanskj ikke var helt supert å ha en stedatter som helst ville dra til bestemor og bestefar. Som bestandig hadde lommepenger med seg. Som aldri delte med småsøsken. Ikke hørte etter regler som skilte seg fra de jeg hadde hjemme. Synes stadig ikke at hun har vært en kjempemor for sine egne barn, men skjønner jo at hun har vært den ideele stemor. Med sine åpne armer og intense ønske om at jeg skulle være der mer. Hvordan var hun ikke en god mor for sine barn? Anonym poster: efb82c4cd0ddd034c7bef01ee013858b
Gjest Nerdens'mus Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 Hun forskjellsbehandlet mellom dem. Hun manipulerte dem. Når hun og pappa gikk fra hverandre og hun flyttet inn med nykjæreste øyeblikkelig sluttet hun å ta telefonen når de barnacsom hadde flyttet hjemmefra ringte. Hun har kommet tilbake på nett med å svare barna sine tror jeg, men man kan ikke ta et år eller to fri fra noen av barna sine bare fordi de er voksne og anse seg som en god mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå