Gå til innhold

åh, for en dag!:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde siste dagen i vinterferien i dag - på hytta.. det har vært så kaldt, opp mot minus 20 at jeg ikke ville ta med baby ut.. storebror på fire kjeder seg jo hvis han må være inne en hel dag men sånn måtte det bli for jeg er her alene med dem i dag.. det har vært hyl og skrik og mas hele dagen og jeg har hatt storebror i time out to ganger. Dette er noe vi veldig veldig sjelden bruker men når han slår baby og nekter å slutte selv når jeg snakker hardt til han og løfter han fysisk vekk da vet jeg ikke hva annet jeg kan gjøre. Jeg har ligget på gulvet og lekt med han, spilt spill og laget god mat... nå ligger han og hyler i senga og sparker i veggen så jeg regner med at baby våkner snart.. vi har hatt en fin vinterferie bortsett fra denne siste dagen, men nå kjenner jeg det skal bli deilig å komme hjem!

Anonym poster: fe025bf7e2a1a99c091354148e0e3618

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storebror klarer vel å leke ute selv? :)

Anonym poster: 49354696745eca816bd5dd00b00a9a71

Skrevet

Nei, jeg lar han ikke leke ute alene. Hytta ligger rett ved et vann, og selv om det nok er trygg is der nå føler jeg meg ikke komfortabel med å la han leke ute alene... lar du en fireåring leke ute alene? Gutten er forresten snart fire, men skrev fireåring for enkelhets skyld

Anonym poster: fe025bf7e2a1a99c091354148e0e3618

Skrevet

Enig med #2, barn som er såpass store som FIRE år må faktisk klare å leke alene uten mamma eller pappa i en halvtimes/times tid! Han kunne fint ha lekt ute mens du hadde oversikt gjennom vinduet. Høres ut som om han har blitt skjemt veldig bort.

Anonym poster: 8183b135344d13b780c32e68793f700e

Skrevet

Uenig med svarene her. Om en fireåring får leke ute alene kommer helt an på området. Her hjemme hvor jeg bor er det uaktuelt på grunn av nærhet til bilvei, på hytta på grunn av andre ting, og jeg har en på drøye fire år og en på tre.

Uansett HI; noen dager blir bare sånn, dessverre. Det er utrolig slitsomt for alle parter, men man må bare akseptere at slik blir det b og til og heller puste godt ut når dagen endelig er over. Du har min fulle sympati. Regner med resten av helgen blir fin, siden det sikkert blir godt å komme hjem.

Anonym poster: 398b79153c60610a1825f316fb3d7a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...