Gå til innhold

Dere som var med i DIB gruppa på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere klar over at det dere ikke slettet før dere dro fremdeles står der? Jeg meldte meg aldri ut, fordi det ikke lot seg gjøre fra mobil. Nå tittet jeg inn, og jeg kan fremdeles lese om hvem som har hvilket nick. Hvis det var deres intensjon å fjerne alle spor, vil jeg bare informere om at det tydeligvis ikke fungerer på den måten. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Godt tips!

Jeg slettet heldigvis alle innleggene mine der før jeg meldte meg ut ;)

Skrevet

Jeg slettet innlegg, men fant ikke utmeldingsknapp, så jeg blir vel værende der jeg. :)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Er du alene igjen på gruppa nå? Mye action der om dagen? :P

Skrevet

Nei det er faktisk 55 andre der fremdeles. Ingen har sagt et ord der inne siden "masseflukten" skjedde.

Skrevet

Hehe.. Der var nok jeg litt "kort" :P slettet ingenting, men meldte meg ut. Angrer litt på at jeg meldte meg ut, men vet ikke hvordan jeg kommer inn igjen. Slettet meg fordi jeg trodde det skulle bli kjedlg der inne siden alle meldte seg ut. Pluss at jeg ble litt revet med ;)

Skrevet

Vel... det var jo god grunn til å bli bekymra. Det som skjedde var jo alvorlig, og hun som ble utsatt for det må ha hatt det temmelig kjipt mens det pågikk. Du kan jo skrive til moderatoren og høre om hun har slettemulighet?

Skrevet

Var det mange medlemmer tilsammen? :P

Fikk aldri vite hva gruppa het jeg, så rakk ikke melde meg inn...

Anonym poster: eba3c3688958778dc63e0799778df94c

Skrevet

Meldte meg bare ut, sletta ikke, men bryr meg ikke så hardt om akkurat det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skrev aldri hvem jeg var, så det går nok greit. er fortsatt medlem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...