Musemorbr / Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Vi skvatt godt her en dag da den radiostyrte bilen til toåringen begynte å kjøre rundt i stua. Kontrollen lå vendt vekk og hadde umulig noe med det å gjøre. Vi rørte den ikke og ventet på å se om den ville gjøre det igjen. Det gjorde den. Så dristet vi oss til å be den kjøre, og den gjorde det. Så ba jeg den stoppe, og den stoppet. Etter en stund ba jeg den kjøre igjen, og den kjørte. Da var det en mann som pustet lettet ut og måtte innrømme at han ble veldig glad for å få vite at det var jeg som satt og styrte den med fjernkontrollen til tven hele tiden. Nesten like gøy som den gangen jeg varmet opp hans side av senga og lot han tro at noen hadde sovet der. Jeg elsker å leke spøkelse.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Fine Sånne spøkelser kan jeg like.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Sånne spøkelser kan jeg tro på Anonym poster: 8f76e3b1275f7e99edd5aa35c832dcc2
Gidder ikke! Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Hahaha, herlig Husker brodern hadde en fancy klokke da vi var yngre, som kunne stille seg inn på tv'er og diverse. Kan tro han lurte meg godt, jeg var sikker på at det spøkte oppe på loftet der jeg hadde soverom Du er litt slem, hehe
Gjest Nerdens'mus Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Fjernstyrt bilen min gjorde det der når jeg var liten. Var noen i nabolaget som hadde likens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå