Denunge Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Som ikke koster en stakkars student en hel lønning. Har ikke noe å si om det er uten isofix. Skal bare brukes i bilen til svigermor og sånt, da vi ikke har egen bil enda. Så den kommer til å bli brukt lite. Kom med masse tips, er dere snille.
*Smiley* Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Det går fint an å ha uten isofix.Har akkurat kjøpt et brio zento som koster 2000,- Dette er sete nr 2.fra 9 kg og opppover Hvis du skalha til nyfødt kan også alle setene festes uten isofix.Har maxi cosi og det er kjempelett å feste med seler.
Denunge Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2013 Skal ha nyfødd-sete. Men er så usikker på hvilket. Vi har jo ikke all verden å legge ut i sete, da vi har måttet bestilt forlengelse på handtaket til vogna (er ikke lett å være 2 meter og ingen babyting som passer, sier far), og det kostet oss nesten 800kr ekstra i vogn.. Er vanskelig med baby!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Jeg har ett sete som du kan få om du vil, hvis du bor i nærheten av Romerike. Er et Maxi Cosi Cabrio, uten isofix base. Det er 6 år gammelt da, og jeg er litt usikker på om hvor lenge det er ok å bruke sånne seter. Hvis du sjekker opp dette, og det er greit å bruke det enda så er det ditt... Anonym poster: b3fbb9d3bdd5e2319b45da013966a706
Denunge Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2013 Hei. Leste at de ikke går ut på "dato" før etter 7-10 år. Er veldig interessert! Bor like ved Lillestrøm, men vi kan vel ta det på privat melding. Hadde vært så fint om vi kunne fått det, da er du iallefall årets beste person i følge meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå