Gå til innhold

Noen som bor midt i Bergen med barn? (Eventuelt andre byer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor midt i byen med en baby men tenker å flytte et annet sted som er mer barnevennlig. Lurer litt på hvordan det er å bo med barn midt i byn for har eeegentlig ikke lyst å flytte...

Anonym poster: 15de5a6c432be2a8183b68508a93d86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokste opp midt i Oslo sentrum, og det var dritt. Er glad i å bo sentralt nå i voksen alder, men vi flyttet likevel da vi stiftet familie, mine barn skal få slippe!

Anonym poster: 7d4ab7c8ec7e3f12cfa406598b7b60bb

Skrevet

Jeg vokste opp midt i Oslo sentrum, og det var dritt. Er glad i å bo sentralt nå i voksen alder, men vi flyttet likevel da vi stiftet familie, mine barn skal få slippe!

Det er det jeg tenker, at det ikke er kjekt for barna. Men lurte på om noen hadde positive erfaringer med dette siden jeg trives så godt med å bo i sentrum selv. Men at barna har det kjekt er det viktigste..

Anonym poster: 15de5a6c432be2a8183b68508a93d86e

Skrevet

Hvor sentralt er det snakk om da? Og Hva slags bolig?

Om dere bor romslig til med hage i f.eks sandvikeb, så er jo det veldig annerledes fra meg som vokste opp i 6.etasje i en liten blokkleilighet på Kampen :)

Skrevet

Bor på Møhlenpris med barn, og det er supert. Er vel kanskje ikke midt i byn, men elsker å ha alt i gåavstand og at det er livlig og sentralt.

Hvordan midt i byn bor du? På Torgallmenningen liksom?

Ellers går jo de fleste barn i bhg og leker fra seg der om dagene, og når de begynner på skolen så er det jo en skole i nærmiljøet der det bor andre barn, så venner får de jo.

Jeg ser ikke problemet med å bo i byn. Kunne godt tenkt meg en penthouse midt i sentrum :D

Anonym poster: a2df43c52305738cb91e8d5f5cf4a1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...