Gå til innhold

Jente med vondt i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen ringte meg i 13-tiden i dag, da jenta mi på 4 hadde klagd på vond i magen helt siden morgenen. Allmenntilstanden var såpass god og hun har lekt og kost seg som hun pleier. Men hadde med jjevne mellomrom gått bort til de voksne og sagt i fra at hun hadde vondt, og det ble litt verre etter at hun hadde spist. Hun hadde først pekt på høyre side, men nå peker hun kun på midten, rundt navlen. Kjennes litt hard ut når jeg tar på og hun trekker seg bort.

I går kveld drakk hun to glass med smoothie (mango, ananas, banan fra frossen blanding, eplejuice og vaniljeyoughurt). Kan det være derfor hun har vondt i dag? Tenker mest på mango og ananas, det er hun ikke så vandt med, i motsetning til de ansre ingrediensene. Ellers spiste hun havregrøt til frokost (gjør det hver dag) og et par skiver i bhg. Har drukket masse vann.

Virker kanskje som at noe har stoppet opp, er det noe jeg kan gi henne som ikke gjør det verre? Hun sier at hun ikke må på do.

Som dere skjønner er jeg ikke vandt med syke barn, og priser meg lykkelig for det.

Anonym poster: 232d8712d1d2888a8b21371959b8b105

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Smoothie skal gjøre avføringa bløtere, ikke hardere. Prøv microlax (et knøttlite "klyster" du får på apoteket.)

Skrevet

Husk at det er vanlig med ulike magevirus også, jeg selv og barna har hatt det den siste uka. Magesmerter som kommer og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...