Gå til innhold

Hjelp ang koldtbord og antall :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bestille koldtbord til dåpen nå snart, men usikker på hvor mye som trengs. Et det ofte blir mye til overs.

Vi er 15 voksne, 5 barn fra 0-5 år.

Hvor mange personer hadde du bestilt til?

Anonym poster: b6803fc2c57b26a4b9812b62196b66a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har ikke regnet barna med siden de er små. Men har hørt at folk tar utgangspunkt i antall voksne, og trekker fra X antall. Ville det blitt lite ?

Skrevet

Da min eldste skulle konfirmeres bestilte jeg bare til antall voksne, ikke til barna. Men det ble MYE til overs selv om det var mange barn i selskapet. Men det er mulig dette varierer fra leverandør til leverandør...

Skrevet

Da min eldste skulle konfirmeres bestilte jeg bare til antall voksne, ikke til barna. Men det ble MYE til overs selv om det var mange barn i selskapet. Men det er mulig dette varierer fra leverandør til leverandør...

Ja kanskje det varierer en del. Men tenker bare at de fleste holder seg til "standard" mengdeberegning for koldtbord? Er jo 60 gram av hvert pålegg blant annet, X antall gram potetsalat, salat osv. Standard regnes det jo 500/600 gram mat per person, så skjønner at det blir mengder til overs.

Skrevet

Har forresten regnet litt på hvor mye det koster å lage det selv, og det er mye å spare, men man må jo faktisk lage det også da :P

Usikker her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...