Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Etter 9 år er det snart kroken på døra for Herr Katt Han har alltid vært en sær katt som ikke liker noen, bortsett fra meg, og selv om han er supergullig mot meg så fungerer det ikke lengre med hun som er minst. I går gikk det nesten en klo rett i øyet, traff rett under helt inne ved øyenvippene, og da ringte jeg veterinæren I løpet av nesten 3 år har han ikke klart å venne seg til henne og nå ekskalerer det med kloring. Han er ikke noe å omplassere siden han er så sær og siden han ikke liker noen. Og det er så trist. Jeg vet at det bare er en katt, men man blir nå glad i disse dyrene... Det er fredag og siste helg med Herr Katt. Man blir litt trist av slikt.
Gjest Ziva Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Uff, ikke gøy. En klem til deg og litt kos til Herr Katt.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Åh nei, nå ble jeg trist på dine vegne! Vondt å kvitte seg med husdyr. Klem til deg
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Takk jenter Ja, det er trist. Han er bestepusen min, men jeg må bare innse at datteren min må komme først og de to vil nok aldri komme overens. Dessverre Det første året holdt han bare avstand og har egentlig gjort det frem til nå. Det har vært greit, men nå som han har begynt å klore + vise sterke nervøse tendenser så er det bare en mulighet for gammel monsen. Har fått time på mandag, snufs, og gruer meg voldsomt
Nitpicker'n Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Stakkars Herr Katt! Føler med deg, og ønsker pus god tur på siste reis. Vi måtte også pensjonere og omplassere den gamle gubbekatten, pga det samme. Han fløy bare ute i skogen, torde ikke komme inn, og var han inne var han mannevond om noen kom for brått på han. Vi kunne ikke ha han i samme romme som lillesnupp. Da vi måtte flytte fra skogen og inn i mer tettbebygget bystrøk og trangere bolig var alternativet vårt turen til veterinæren, men heldigvis kom det en reddende engel med en løsning servert på et gullfat. Så nå har vi en glad gammel gubbekatt en plass uti skogen et sted, og det gjør meg glad. Håper det ramler inn døra en reddende løsning i siste liten hos dere også.
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Så veldig trist stakkars Herr Katt!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. februar 2013 #7 Skrevet 22. februar 2013 Han er type katt som slutter å spise bare jeg er 3 uker på ferie og bruker mesteparten av tiden på å frese etter den som er kattepass. Han er sær og rar. Tror det kommer av at han var innekatt de 4 første årene. Jeg vet ikke? Hører på Jayesslee og synes synd på meg selv nå. Stakkars pusen Men han har hatt et veldig godt liv det er iallfall en liten trøst
Kjærepære Skrevet 22. februar 2013 #8 Skrevet 22. februar 2013 Vet hvordan du har det, måtte avlive min egen pus for noen år siden. Hun tolererte kun meg, og den som prøvde å overta henne, måtte til legevakta etter bitt... hadde det nok ikke så bra da. Vi får tenke på at dyra hadde det så bra som mulig så lenge som mulig
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. februar 2013 #9 Skrevet 22. februar 2013 Trist å høre om din pus, Kjærepære, og det er sant som du skriver. Det føles greit å ha noen dager på seg så det ikke bli så brått. Og i kveld blir det vin med en venninne. Koselig God helg alle sammen!
stjertløvetann Skrevet 24. februar 2013 #10 Skrevet 24. februar 2013 "Bare" en katt..? Pfft! Har iløpet av mine år på planeten blitt spesielt godt kjent med 2 sære, snille, gode, mannevonde og dritskumle kattepuser som etter at de er forlot oss til fordel for The Big Ref in the Sky savnes på en daglig basis <3 Ønsker dere en fin siste helg sammen!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. februar 2013 #11 Skrevet 24. februar 2013 Ikke sånt ment med "bare en katt", men for de mange så er kanskje reaksjonen noe voldsom. For meg er han selvsagt mye mer enn bare en katt Håper det går greit i morgen....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. februar 2013 #12 Skrevet 25. februar 2013 En god klem sendes din vei på denne tunge mandagen!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. februar 2013 #13 Skrevet 25. februar 2013 Takk. Sitter bare å venter på at tiden skal komme.... Har tatt halvdag fri i dag og drar snart. Blir veldig rart og trist
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2013 #14 Skrevet 25. februar 2013 Har aldri hatt dyr selv, så jeg vet ikke helt hvordan det er - men håper det går greit med deg i dag. Skjønner at det er trist når en som har vært en så stor del av livet ditt må vekk.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. februar 2013 #16 Skrevet 25. februar 2013 Da var det over og jeg har fått grått litt fra meg Nå kan pus hvile i fred ❤
Gjest sug lut Skrevet 25. februar 2013 #17 Skrevet 25. februar 2013 Uff, får tårer i øynene her - sender gode tanker til dere og til Herr Katt på de evige jaktmarker.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 25. februar 2013 #18 Skrevet 25. februar 2013 Huff, dette var en fryktelig trist tråd, og jeg føler så veldig med deg Lykke Fryd! Husker godt min siste helg med forrige hunden vår (selv om han var 13 år og hadde store nyreproblemer). Selv om det var godt å få noen dager sammen etter avgjørelsen, så var det en utrolig tung helg. Å ta farvel med et kjært familiemedlem er ikke lett, så all min sympati til deg <3
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. februar 2013 #19 Skrevet 26. februar 2013 Tusen takk alle sammen! Var fryktelig tungt i går, men bedre i dag. Han er sårt savnet, det er han, men det går bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå