Gå til innhold

Flere som føler de har est ut, men likevel bare gått opp litt?


minni09

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på vekta i går, trodde jeg hadd lagt på meg 5 kg. Ser sånn ut og buksene er for trange. Hadde gått opp 1 kg!!!???

 

Egentlig bra, er 10+ 4, men den kiloene må jammen ha fordelt seg godt og hatt god gjæring!!!;)

 

Flere?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hverken eller, egentlig. Ikke gått opp et gram, heller tvert imot, men er bare litt øm i magen og ikke minst kvalm! Pleier å sprette opp minst to kilo på denne tiden, så dette er jo litt nytt. Tar heller et par kilo enn denne grusomme kvalmen :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, uff. Klærne begynner å stramme. Våget å gå på vekten for første gang her om dagen, og da hadde jeg gått opp 1,7. Tror de har gått rett på magen, rumpe og lår for å si det sånn. Føler meg lite fresh. Man kan ikke se at jeg er gravid enda, bare at man har lagt seg ut. Er i dag 11+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Er 10+2 i dag, og har gått opp 2,5 kg. Men føles mye mer.

Magen tuter ut som bare det - har ikke sjans å skjule det og er på god vei ut av "jeg er tykk" fasen til "jeg ser veldig gravid ut"fasen. Mammabukser uten tvil - har ikke kunnet bruke vanlige bukser på over 2 uker.

 

Men så er det min 3 da, så regner med alt vokser litt fortere denne gangen.

 

Er såmmari sulten - det begynner å skrumle i magen ca 2-3 timer etter forrige måltid helt konsekvent..... Hvordan skal dette gå....

Har en plan om p ikke gå opp så mye denne gangen. Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg har gått ned 7 kg pga hyperemesis, men får likevel ikke på meg buksene mine og kan glemme inntilsittende gensere om jeg vil skjule graviditeten en stund til. Livmoren min rekker allerede 2 cm i fra navlen.

 

Er 13 uker i dag i følge menstermin og mellom uke 11 og 13 i følge ul i uke 5 og 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg er 12+2 idag og har gått opp 1kg, men det føles ut som jeg har gått opp minst 5kg. Føler ikke at det er gravidmage men tjukkemage jeg har fått. I tillegg til større pupper/lår. Så nå gleder jeg meg til gravidmagen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er! Jeg har faktisk gått opp 5 kg og har oppblåst mage i tillegg. Er 11+2 i dag, så lurer virkelig på hvordan dette skal gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. 14 uker og fortsatt ned 1-2 kg i forhold til før jeg ble gravid. Men jeg føler meg så pløsete og småtjukk selv om BMIen er "undervektig".

Lurer på om det kan ha å gjøre med at formen har vært så dårlig at jeg har vært inaktiv, og muskelmasse er erstattet med fett ;-) det vises ikke på vekta siden muskler er tyngre enn fett :-P

 

Uansett, gleder meg til magen blir en ordentlig gravidmage, da blir det bare koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke gått opp noe særlig, men har virkelig fått mage. Er bare i uke 15 og må liksom skjule meg litt på jobb. Begynner å bli vanskelig gitt. Gleder meg til magen blir mer struttende da og jeg kan vise den frem istedefor å skjule den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp en god del, usj. :( Men har ikke fått noe særlig mage så det meste av ekstra vekt har satt seg på rumpe og lår, noe som er veldig lite praktisk med tanke på at jeg er høy og kraftig bygd fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å skjule det vel en mnd til, til etter ordinær ul.. Men begynner å bli tøft. Måtte kjøpe nye klær nå, høy i livet bukse en str opp osv;)

Fikk rett ut en beskjed av en nabo at hun ville dra meg på trening etter påske hihi ( garantert fordi hun ser jeg har lagt på meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldige dere er! Jeg har faktisk gått opp 5 kg og har oppblåst mage i tillegg. Er 11+2 i dag, så lurer virkelig på hvordan dette skal gå...

 

Nå gjorde du meg lykkelig!

 

Jeg har også lagt på meg 5 kilo, og virker ikke som noen andre legger på seg, så det stresser meg veldig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...