Gå til innhold

Induksjonskomfyr,for noe drit asså.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

suser og bråker, og piper, blir helt sprø jeg.

den er bare 3 mnd, så vet ikke helt om den skal være sånn, eller om det er noe galt med den.

Har aller mest lyst til å bytte den inn, men vet ikke om elkjøp kommer til å godta det,er så surt når den koster 10 000 ,og rett i dass....

skal de være sånn, eller er den noe defekt?? tror dere jeg får bytta den om jeg spør?

Anonym poster: 20354f4373a23966d8b94117487fac69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigers har induksjonskomfyr og den lager nesten ikke noe lyd, den er hvertfall stillere enn min elektriske.

Jeg ville kontaktet elkjøp og bedt noen komme for å se på den, kanskje det bare er en del som må skiftes ut..

Skrevet

tusen takk for svar,så sent :-) kan ta og ringe de, eller kjøre opp til de, det er 1 time for oss å kjøre til de, så tviler de vil komme hit å se på den.....jeg håper de vil ta den inn jeg da, for jeg vil ikke ha induksjon.

HI

Anonym poster: 20354f4373a23966d8b94117487fac69

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi har induksjonstopp og den bråker ikke. Noen lyder lager jo den også, men ikke noe høylytte greier. Hadde hørt med Elkjøp, skal ikke være sånn. Elsker forresten induksjonstoppen, alt går jo så mye raskere.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med vår induksjon. Bråker ikke. Og det er en billig en fra Ikea.

Kan det forresten være vibrasjon i kjelen som bråker? Har hørt at noen har problemer med enkelte kjeler.

Anonym poster: e751c0c7acb95b62c9f2237c7ecdbcdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...