Hot Midget ! Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 - ihvertfall i følge vår 4 år gamle sønn! Haha.....Er det mulig... Han jobber mye offshore for tiden og har nå vært en uke og har en uke igjen før han kommer hjem. Jeg spurte sønnen vår i dag om han savner pappaen sin nå.... " Nei....pappa er i fengsel han.." " At han er hvor sa du?? " " I fengsel! " Haha......!?! Aner ikke hvor han har tatt det fra! Pappaen hans verken sitter eller har noen gang vært i fengsel! Tror gjerne jeg skal ta en liten prat med bhg i morgen... Ville ikke dere også gjort det? Litt bad hvis han går rundt og forteller dette i bhg... Her er pappa pliktoppfyllende og arbeidssom og så tror alle han sitter i fengsel, haha, vet jo aldri hva sønnen vår sier til dem..!!?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 - ihvertfall i følge vår 4 år gamle sønn! Haha.....Er det mulig... Han jobber mye offshore for tiden og har nå vært en uke og har en uke igjen før han kommer hjem. Jeg spurte sønnen vår i dag om han savner pappaen sin nå.... " Nei....pappa er i fengsel han.." " At han er hvor sa du?? " " I fengsel! " Haha......!?! Aner ikke hvor han har tatt det fra! Pappaen hans verken sitter eller har noen gang vært i fengsel! Tror gjerne jeg skal ta en liten prat med bhg i morgen... Ville ikke dere også gjort det? Litt bad hvis han går rundt og forteller dette i bhg... Her er pappa pliktoppfyllende og arbeidssom og så tror alle han sitter i fengsel, haha, vet jo aldri hva sønnen vår sier til dem..!!? Jeg ville hørt om han forteller dette i bhg ja barn har en livlig fantasi Anonym poster: ab64b3f50ab9a3afc257b94b88729b4c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Jeg ville sagt fra til bhg at du har hørt gutten går å sier dette men sannheten er at han er å jobber offshore. Rykter kan fort gå. Datteren min har sagt alt fra at pappaen er død til å utnevne tilfeldige menn de møter på tur til pappa. Hun løper ikke bort til de eller noe men peker og påstår at han der borte er pappaen min. Så alle voksene i bhg er godt oppdatert på at pappaen hennes bor i et annet land og har minimal kontakt med henne. Og nei jeg dater ingen så det er heller ikke snakk om noen stefar i bildet. Kunne nok fort blitt mye snakk og rykter her i denne lille bygda jeg bor i om jeg ikke gjorde de oppmerksom på hennes til tider livlige fantasi Anonym poster: 9cac6204c3c71fbf580f6bd4a389f283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå