Gå til innhold

Juhuuuu, jeg er endelig under 80 kilo !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med trening og kaloriunderskudd i 5-6 uker nå, og har foreløpig tatt av 6-7 kilo. Begynner å nærme meg halvveis!! Dette går så det suser, og jeg er ENDELIG under 80 kilo, for første gang på årevis! :-D

Hehe, ville bare skryte litt, er så glaaaaaad!!!!!! ;-)

Anonym poster: 6eeb59e2afbee377af215852bd3b2c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Anonym poster: 7c22ba4d4c9cb95a5c420903730f3be8

Skrevet

Grattis!!! For meg også er den store bøygen 80 kg, det virker som om jeg aldri kommer under!!!!

Er 82 nå... lykke til videre nedover :-)

Skrevet

Lykke til damer! Jeg jobber med vekta/oppstramming jeg og!

Flinke dere er :)

Anonym poster: c5017cfe0b8c1694c21d1063bc826410

Skrevet

så bra! jeg skulle også gjerne vært under 80 kg! meeeen, viljen er ikke der gitt

Anonym poster: 844c0c447f11fc23d8afe752ab62eb3f

Skrevet

Åh, så flink du har vært! Og du gav meg motivasjon til å klare det selv og ;)

Jeg veier nå 83,5 og første mål er å komme under 80!

Når du sa du har gått ned så mange kilo på bare halvannen måned, så gav det meg litt håp i forhold til kilo jeg vil ned før sommeren ;)

Grattis!

Anonym poster: 94d15b09183168ff2fbeb2440751cc09

Skrevet

Gratulerer! Så inspirerende!

Anonym poster: 1a6583e2fe2b502c1d5ee43a236b778d

Skrevet

Så bra!! Gratulerer! Stå på:)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen. Og både gratulerer og lykke til videre til dere andre som er i samme situasjon!

Jeg er "nazi" på kosthold, og trener 3-4 dager pr uke, 1-1,5 time pr gang. Så dét er nok årsaken til at det går såpass bra som det går! ;-)

Jeg har ingen tro på at det går like lett fremover som i starten, men med en såpass nedgang på bare halvannen måned, ser jeg lyst på hvor langt jeg kan komme før sommeren likevel. :-D

Satser på at bikinien er LITT mer fristende å vise seg offentlig i når den gode sommervarmen kommer krypende.... ;-)

HI

Skrevet

Flinkis!

Skrevet

Tusen takk, alle sammen. Og både gratulerer og lykke til videre til dere andre som er i samme situasjon!

Jeg er "nazi" på kosthold, og trener 3-4 dager pr uke, 1-1,5 time pr gang. Så dét er nok årsaken til at det går såpass bra som det går! ;-)

Jeg har ingen tro på at det går like lett fremover som i starten, men med en såpass nedgang på bare halvannen måned, ser jeg lyst på hvor langt jeg kan komme før sommeren likevel. :-D

Satser på at bikinien er LITT mer fristende å vise seg offentlig i når den gode sommervarmen kommer krypende.... ;-)

HI

!,5 t per gang? Wow, kan jeg spørre hva du trener? Jeg trener 30 days shred 30 min om dagen, men begynte for en uke siden, totalt utrent..

Skrevet

Takker og bukker! :-)

Jeg trener spinning, løping (tredemølle) og styrke/apparattrening.

Det er når jeg sitter på sykkelen at jeg holder på i halvannen time (blir jo fort ca 1 time og 45 min med oppvarming og utstrekking, faktisk) :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...