Gå til innhold

Trenger råd..


Blå/Rosa?

Anbefalte innlegg

Ja jeg er nå gravid 4+2 og jeg har ei fra før på 5 år.

er ikke sammens med bf, vi "fant" hverandre nå i januar via jobben.

vi har kjent hverandre lenge da.

han heller mot abort, siden ting mellom oss er så nytt osv.

men likevel kommer han til og være her 100% for meg hva jeg bestemmer meg for om jeg vil beholde det eller ta det bort. jeg er egentlig litt i mot abort i visse tillfeller...har mista 3 før, med pappan til jentungen...

 

jeg sitter her og har hatt lyst på flere barn i mange år alt, men først nå som det ikke "passer" så smeller det til..

Legen min sa i dag på tlf, at mange har vært i denne situasjonen og klarer det bra.

 

skal jeg bli mamma igjen, og la mine følelser gå forann hans?

 

det værste er at jeg har fått en liten kul alt...merker det på en starm olabukse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør som du føler, du kan ikke tvinge deg selv til abort hvis du ikke vil, da kommer du bare til å angre. Alle vet at man kan bli gravid med sex, og selv om faren sikkert syns at dette er feil så var den en sjanse han tok når han valgte å ha sex med en kvinne.

 

Hvis du har kul på magen så er du sikkert bare oppblåst, man får ikke babymage så tidlig :) Fosteret ditt er bare ca 5mm stort nå. Det er vanlig å bli oppblåst tidlig mens babymage får man ikke før man er ca 3 mnd på vei, det varierer litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...