Gå til innhold

Cæsar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mandag at Runa døde, så ikke tirsdagen, men på onsdag så jeg men reagerte på at ingen sørget eller ikke noe snakk om Runa...har de tatt et hopp? Har det vært begravelse??

Anonym poster: 1d6c42203019605727940b57a3f9678a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hoppet en mnd fram i tid direkte etter at hun døde.

Skrevet

Ja jeg syntes også at det var rart uten noe mer "markering" av Runas død. Vi har kun sett Vanessa som sørger..

Anonym poster: 6afa8056aac22b5d36cd84e405d3cc27

Skrevet

Ja, det stod 1 mnd senere på neste episode. Vanesssa satt på slutten av episode 2 etter runa sin død med bilde og gråt å snakket med pelle osv. Så helt glemt var det ikke;)

Skrevet

Kjenner jeg reagerer på han pedagogen jeg, måten hAn snakker til pelle på...

Skrevet

Ja!! Hehe. Onkel bjørnar!!

Skrevet (endret)

Men har noen fått med seg hva Pelle jobber med nå. Noe kontorgreier med masse overtid??

Endret av It's all about me!
Skrevet

Jeg reagerte ikke på det da det tydeligvis har vært et gjentagende problem med mange advarsler at Pelle har hentet for sent.

Det jeg derimot reagerte på var at forfatteren må ha vært her på DIB: "Jeg er ingen onkel, det er et utrykk som ble sluttet å bruke for lenge siden. Bruk tittelen min eller navnet, ikke barnmehageonkel" Ha ha ha :)

Skrevet

Jeg reagerte ikke på det da det tydeligvis har vært et gjentagende problem med mange advarsler at Pelle har hentet for sent.

Det jeg derimot reagerte på var at forfatteren må ha vært her på DIB: "Jeg er ingen onkel, det er et utrykk som ble sluttet å bruke for lenge siden. Bruk tittelen min eller navnet, ikke barnmehageonkel" Ha ha ha :)

Greit nok at de er irriterte, men det er faktisk ikke en fin måte han tar det opp på, man skal være mer profesjonell en som så.. Men ja jeg vet det er Cæsar, kan vel ikke forvente annet :P haha tenkte egentlig det samme selv ang dib og onkel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...