Gå til innhold

Noen som har bilstolen Cybex Sirona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den ser veldig bra ut, men den er ganske dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke, men jeg så på det for ikke så lenge siden. Så topp ut, men det er hele 10cm kortere i ryggen enn feks Besafe X3. Siden vi ønsker å bruke bakovervendt så lenge som mulig var det ikke aktuelt for oss. Regner med de fleste barn vil vokse ut av det ved 2-2,5års alder, og da får man gjerne "et hull" i alder opp til beltestol ved ca 4 år.

Skrevet

Å er det så mye forskjell? Takk for opplysning:)

Skrevet

Tror jeg har hørt at det kommer en ny med lengre rygg innen 2 mnd?!

Skrevet

Jepp, Sirona er 49cm, mens Besafe X3 er 59cm. Leste en plass at Sirona kan brukes fra nyfødt, men det høres jo meget upraktisk ut i og med at det ikke kan flyttes ut og inn av bilen slik som babysetene.

Bare hyggelig å kunne hjelpe :-)

Skrevet

Tror jeg har hørt at det kommer en ny med lengre rygg innen 2 mnd?!

Så fort? Har det ikke akkurat kommet ut? Men det er absolutt verdt å sjekke nærmere, for det så ut som et veldig bra sete!

Skrevet

Leste nå at det ikke kom før i juni, kanskje litt lenge å vente da?

:)

Skrevet

Jeg har det og er veldig fornøyd. Barnet er to år og 90 cm og har god plass bakoverlent. Jeg kjøpte det i Sverige for ca 3500, så en kan spare litt om en har mulighet for Sverigetur..

Skrevet

Jenten min er 2,5 år og 95cm og det gikk akkurat... Hadde ikke holdt i 1,5år til i allfall. Funker det bra med liggestillingene og vendingen Oslo-81?

Skrevet

Vi har dette setet til gutten vår på 1.5 år, og vi er superfornøyd! Vi kjøpte opprinnelig besafe X1, men det funket dårlig i vår bil. Dette setet tar mye midre plass i bilen, og gutten sitter mye bedre. Han er 83cm nå, og han har god plass en god stund fremover. Det å kunne sette han inn sidelengs for så å vende hele setet er skikkelig luksus :P Muligheten for å kunne bruke liggestillingen på langturer er også bra.

Alt i alt er vi råfornøyde!!!

Skrevet

Oslo-81, hvor lenge tror du barnet ditt kan bruke setet? Dumt å kjøpe ett sete som bare kan brukes ett år. Dattera mi er 16 mnd.

Skrevet

Det blir jo trangt for bena etterhvert, men vi har kjøpt det med tanke om å sitte bakovervendt til 3-4 år, så får vi se om det går. Men jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på hvordan det er i str i forhold til andre, men regnet ikke med at det blir noe problem. Sovefunksjonen fungerer veldig fint, lett å bruke og ligger godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...