Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Idag fikk jeg brev fra nav i forbindelse med forlengelse av Aap. Legen har sendt sine papirer men nå har de innkalt meg til møte. Vil det si at det legen har skrevet ikke har vært nok? Jeg begynte på aap i oktober og må alt be om forlengelse, er ikke det veldig tidlig? Har noen av dere vært på slike møter? Hva snakker de om? Jeg er så redd slike møter fordi jeg sliter med angst og går på behandling. Håper ikke de spør så privat Anonym poster: 2b5f51204c454ffe927c7144b0bb7b4b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har vært på et slikt møte. Hadde legen med meg og sammen fortalte vi om behandlingsplanen og hva som skulle til for at jeg skulle ri frisk nok til å komme ut i arbeid igjen. Var helt greit møte, ikke noe skummelt og jeg fikk forlenget AAP med at behandling ble gjennomført som betingelse for vedtaket. Anonym poster: f9d2aa93b3a9cc105e3bb9d11dd2c643
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Du må nok regne med å være i kontakt med NAV forholdsvis ofte når du har AAP. Det er ikke bare legeattesten som skal til. Du og NAV skal sammen sette opp en aktivitetsplan. Den planen skal si noe om hva som skal skje framover for at du skal bli bedre. Planen kan handle om behandling, arbeidstrening, utdanning eller andre ting. Å gå hjemme uten å gjøre noe i lange tider gir ikke rett til AAP, med mindre du venter på behandling. Disse møtene er ment for å hjelpe deg til å bli bedre. For min del så har NAV vært den beste samarbeidspartneren min på veien tilbake i jobb. Anonym poster: e76d8a28ada679dc5f3e73b6dd20b3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå