Gå til innhold

i morgen skal jeg fjerne p-staven!,:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,kjenner jeg gruer meg litt... var det vondt? Lest at den er vanskelig å ta ut og at man må sy?!..

Men,får glede meg over at når den er fjernet blir det baby making ;);) håper spira sitter raskt ;)

Anonym poster: 63468e95fb2f3b0abba8f080a4f1a6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var grisevondt. Den knakk i flere deler så legen måtte lete litt. Sydde 5 sting og fikk dessverre et ganske stygt arr. Brukte ca halvannet år på å bli gravid.

Anonym poster: 21771359c178ea50419fec71807aa814

Skrevet

Du får jo lokalbedøvelse? :) Lykke til med babylaging :D

Skrevet

Det gjor ikke vondt på meg. Får en lokalbedøvelse. Jeg sydde ikke, dei limte det fint i gjenn og har ikke arr etter det i dag. Lykke til :)

Skrevet

Jeg synes det gikk helt fint. Jeg har litt ekstra polstrind (aka store overarmer :P), så de måtte grave litt for å finne den, men du får jo bedøvelse :)

Sydde et sting tror jeg, og har et lite arr. Men, kanskje ikke så smart å bære flyttelass dagene etterpå heller :P

Såh, den kan være lett å ta ut, og den kan være vanskelig. Det kan være du må sy, men kanskje ikke. Arr? Kanskje. Bedøvelse får du uansett ;)

Går nok fint!

Skrevet

Jeg fikk problemer når jeg skulle fjerne min for en del år siden. Første legen fant den ikke (!) i armen, og presterte å spørre om jeg var sikker på at det var riktig arm...!?! Eh, ja, ganske sikker du. Han påsto dermed at jeg bare måtte ha den der. Eh, nei, ikke aktuelt! Det hele endte med at jeg fikk en mer vettug lege til å ringe produsenten av p-staven og forklare problemet, fikk kjapt time på privatklinikk og fjernet den der:) Antageligvis var staven bare satt litt dypt i huden,og derfor vanskelig å finne, for vanligvis skal det jo gå kjapt og greit. Men lite imponert over første legefjotten gitt!

Skrevet

Sleit en stund for å få ut min også,og jeg har veldig tynne armer. Den hadde liksom "grodd" litt fast,så jeg måtte hjelpe legen med å få den ut:) lite arr,gjorde ikke vondt. Ble gravid 4 mnd senere:)

Skrevet

Oooi. Delte erfaringer!!hååper det går som det gjorde hos deg vimsemamma!! ;-)

Hihi.. takk sunnybeach ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...