Gå til innhold

Innlagt på sykehuset igjen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble utskrevet fra sykehuset tirsdag kveld etter stor blødning natt til mandag.

I natt fikk jeg en ny blødning og ble lagt rett inn igjen!, ikke så store blødningen, men de tar ingen sjanser likevel.

Jippi, blir lange 3 måneder hvis dette skal fortsette ut svangerskapet vet jeg..... Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring!

Håper blødningene gir seg så du får vært litt hjemme

Klem :)

Skrevet

Huff da! :( Krysser fingrene for at resten av svangerskapet går feilfritt så du klarer å slappe av og nyte det!

Klem fra mei ^^

Gjest MamsMø
Skrevet

Æsj så trasig. .. men godt du blir tatt vare på da :-) God bedring

Skrevet

Uffda. Det var ikke bra. Men heller innlagt enn avvist og for tidlig hjemsendt, ikke sant? Du er i det minste på rett sted, og det kommer til å gå bra. :)

Skrevet

uff da, du får prøve å se det positive i det, både du å babyen blir tatt godt vare på i det minste

Skrevet

Huff og huff, men da blir du tatt vare på og får sjekket at det er bra. Hvordan står det til med baby? har du fått lungemodningdssprøyte?

Anonym poster: e8c7a203befa51c16a067a7c23b71617

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Veldig betryggende at jeg blir tatt på alvor. Har fått flere forskjellige beskjeder angående blødningen så på siste ultralyd nå fikk jeg beskjed om at de ikke var helt sikre på hvorfor jeg blødde rett og slett!! Morkake som tidligere lå over åpningen ligger nå godt unna og den har heller ikke løsnet av noe slag....

De klarer ikke gi meg noe informasjon i det hele tatt på hvordan det blir videre.

Blødningene kan stoppe, blødningene kan vare til termin eller jeg kan føde før tiden. Allt er uvisst og de må bare se an hvordan tingene utvikler seg!

Babyen har det så langt helt supert heldigvis. Sparker og koser seg og hjertelyd er perfekt!

Noe av det verste nå er uvissheten omkring blødningene og når jeg får komme hjem. Har jo ei jente på snart 3 år som jeg gjerne vil være sammen med også!!

Er veldig glad bare lillegutt holder seg inne i minst 1 måned til. Er i uke 27 nå så hver eneste dag inne er et stort pluss med tanke på utvikling. Jeg har heller ikke fått noen modningssprøyter siden det ikke er noen umiddelbar risiko for at han nå ut :-)

Skrevet

Ånei, det var kjipt å høre! Håper alt er bra med deg og lille. Klem

Skrevet

Vil bare sende deg en bli bedre klem! :) dette går nok så fint skal du se .. Du er hvertfall på rett plass og i de beste hender :)

Skrevet

Tusen takk :-)

Fikk modningssprøyte i stad for sikkerhetsskyld, så må bli her til i morgen iallefall når jeg skal få neste :-)

Da får lungene hverfall utviklet seg litt fortere dersom han måtte komme før uke 34!!

Jeg er i trygge hender føler jeg :-)

Skrevet

Sender gode tanker og ønsker dere begge lykke til! Godt du føler deg ivaretatt!:D

Skrevet

Uff. Krysser fingrene for at dette går bra!

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...