Gjest Kjempeanonym Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Kunne jo vært moro å lest noen pinlige historier ;P
Himmel og hav Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Det må være da jeg hadde invitert en ny flamme hjem til meg for første gang. Vi skulle spise middag og se en film, det var ihvertfall det jeg sa da jeg spurte han. Jeg hadde bihulebetennelse og var i grunnen ikke bra, men ville ikke avlyse. Tidligere på dagen hadde jeg vært hos lege og fått noen medisiner som skulle hjelpe, de inneholdt også antihistaminer, så jeg fikk beskjed om at jeg kunne bli litt trøtt. Vel, flammen kom, vi satt i sofaen og pratet mens maten sto i ovnen, og, dette ar jeg blitt fortalt, midt i en historie han fortalte, så sovnet jeg. Han vekket meg noen timer seinere da han måtte gå. Han hadde bredd over meg pledd, tatt maten ut av ovnen, spist litt, sett litt på tv og ryddet på kjøkkenet. Da han skjønte at det neppe ville bli noe moro med meg den kvelden så ville han heller hjem. Stakkars, snille mann! Det ble ikke oss to gitt...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Er min mann i dag.. Han kom hjem til meg og vi skulle spise lasagne.. Hadde logg sidna som vi smøret smør på sjølv. Min kniv var varm siden den hadde vert i nærheten av den nysteikre lasagnen så når eg tok smør på kniven klarte eg på ein eller annen måte å kaste smør klatten bak på skuldere mi.. Kjempe flaut, og daten min ( min mann i dag) måtte tørke smøret av meg.. Han satt ganske forskrekket og såg på meg som holdt på å dø av latter... Anonym poster: c9d23068e53ebba6bbb4f9133cf90e07
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Var vel ca 18 år og var på kino med en fyr. Så satt det en gjeng ungjenter rett bak oss og snakket og lo gjennom hele filmen slik at det var utrolig vanskelig å følge med. Premenstruell som jeg var, irriterte jeg meg så mye over dette at jeg til slutt snudde meg og brølte "er det mulig å holde kjeft eller?!" Daten min ble skikkelig flau og ble sittende og stirre rett fram med hevede øyenbryn resten av filmen. Det ble ikke oss heller.. Dette var egentlig ikke flaut for meg, men det virket som det var noe av det mere pinlige han hadde opplevd. Anonym poster: 07d4f119dfa06172d0d2e651ed472b20
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #5 Skrevet 21. februar 2013 18 år.... Var skikkelig betatt av en fyr. Drev å sende sms til en venninne om hvor flott han var, sexy han var og hvor mye han likte meg...osv....Så sendte jeg meldingen til HAN og ikke til venninna mi som skulle få den!!!!!!! Døde litt inni meg...fikk bare dette svaret tilbake: hehe..feilsendt? Ble ikke oss, og like så greit. Han var en player tror jeg, ikke en type gutt jeg ville falt for i dag. Anonym poster: db4a33a2a64daf9c8251dbcf45968d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå