Gå til innhold

Noen som har fått "like" barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter straks nummer 2. Er veldig spent på hvordan han blir. "Alle" sier at man ikke kan forvente at nr.1 og nr.2 blir lik ift søvn, spising osv osv. Førstemann vår var kjempesnill - en drømmeonge! Så nå frykter jeg vi får en kolikkonge som ikke vil spise, ikke vil sove o.l.

Noen som har opplevd å få like barn - både positivt og negativt?

Anonym poster: 41b46d6ee4b7022dec53dd95e2540a5e

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Mine er ikke like i det hele tatt.

Men- første sov masse. Hun kunne kles på mens hun sov, bæres ut i bilen, gjøre det vi skulle og hjem igjen, mens hun sov.

Nr.2 sov da hun sov, ble hun flyttet på våknet hun.

Men ingen av de har hatt kolikk, ingen av de har vært slik at de måtte bæres på hele tiden.

Det som kommer, kommer. Du takler det når du står oppi det. Ikke ta sorgene på forskudd, eller om du gjør det, kan det jo hende du blir positivt overraska :)

Skrevet

Vi har 4. 1,3 og 4 var/er ganske like på utseende og lynne. Nr 2 var og er en helt anne type:) men alle 3 har spist bra som babyer og større, sovet bra på dagen har alle gjort. Men har vært mer tull på natta fra nr 2 og 3:/

Anonym poster: 1f8d7a0ecd842f512c1e5e2fa5face4f

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg har to gutter som er ganske like, både når det kommer til utseende og lynne. Men yngste er bare 6 mnd så det kan jo fort forandre seg.

Skrevet

Jeg har to som er helt forskjellige. Av utseende så var de så like som nyfødte at vi må se på klærne for å skjønne hvem som er hvem å bildene, men av lynne var de motpoler. Eldste sov som en stein og var tålmodig og rolig, kresen på mat og elsket å kjøre vogn. Yngste våknet om noen hikket i rommet ved siden av, eide ikke tålmodighet, spiste (og spiser) alt og ville ut av vogna så fort han kunne sitte.

Like fantastiske begge to, men alt jeg hadde innbilt meg om at det var vår fortjeneste at vi hadde en unge som sov gjennom fyrverkeri og nabofester ble grundig knust ;)

Skrevet

Eldste (gutt) og yngste (jente) har vært ganske like mtp soving - altså lite. Min eldste sov ikke om natten før han var over 3, det gjør hun på 1,5. Men da hun var baby var det lite søvn og korte dupper.

Nr to sov rundt nesten fra han ble født. En drøm i så måte.

Men han har vært kresen med maten, noe de andre to aldri har vært.

Men helt klart tre vidt forskjellige personligheter :) Artig å bli kjent med:)

Anonym poster: 73fecf38258c23c999545fa7998ac2a9

Skrevet
Det er like på noen områder, men har veldig forskjellig personlighet.

De områdene de er like på er heldigvis mat og søvn: sover godt og spiser det meste. Ikke noe problem med noe av det.

Men personlighetene er veldig forskjellig! En er rolig og tålmodig, finner seg i alt. Den andre er propell og liker å være sjef. Kan jo si de utfyller hverandre da! :D

[i]Anonym poster: 6e3a0ed244bc59309f0ba6bb450152ea [/i]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...