Gå til innhold

Tips til sommerferie med 1,5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt å snakke litt om planer for sommerferien, og i tillegg til å reise på hytta og besøke litt slektninger, så vil vi ha en helg/langhelg sammen, bare oss tre. Til sommeren er dattera vår 1,5.. Så tips til noe vi kan finne på? Noe hun kan ha glede av? Er hun for liten til dyreparken i kristiansand feks? Noe sånt :) Tips mottas med takk!

Anonym poster: f2a2a5c2d3bd23f1f297c198bf34a37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyreparken i Kristiansand er flott for alle aldre, men i den alderen er min erfaring at det er dyr og lekeapparater som er gøyest, altså kan dere jo spare litt penger på å heller finne en bondegård eller mindre dyrepark eller lekepark som passer for de minste. Men dyrene i dyreparken synes jo jeg er gøy som voksen og, så det kan fint anbefales hvis dere voksne også vil ha litt ut av ferien.

Skrevet

Vår elsket å være i badeland!! Snakket om "bade" fra morgen til kveld, og gjerne hvis hun våknet midt på natten også:)

Finn et sted som har tilbud både ute og inne, så er dere sikret i fht været...

Hvis dere vil ut å tur kan eg anbefale Lalandia i Danmark, de har blant annet en avdeling utenfor BIllund i samme område som Legoland. Var et kjempehit, og det er veldig tilrettelagt for barnefamilier, og så har de feriehus/leiligheter på området. Ikke altfor dyrt heller, syntes vi!

Skrevet

Kongeparken, artig for liten og stor.

Anonym poster: ae942690751c923df2a5e887d7237cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...