Gå til innhold

Hva hadde dere gjort angående "gjerrig" venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som skjønner dette er trolling? Hiher har tydelig blitt inspirert av gjerrigtråden som var oppe igjen i fra i går kveld. Latterlig å sitte å finne på problemer fordi man er oppmerksomhetssyk.

Anonym poster: b2c509663c6f96cbff5a221ea44e2925

Nå får du skjerpe deg!!! Dette er ikke trolling! Jeg la inn et innlegg i den "gjerrigtråden" i går, men fikk veldig lite respons. Så opprettet en egen tråd i dag.

Og hvorfor skulle jeg følt en tilfredsstillelse av oppmerksomhet om historien ikke engang er min??

HI

Anonym poster: 9b25b27cd06700073103c3e273741ecb

sa at jeg tror historien er oppspinn....det tror jeg i alle fall nå som du blei så hissig. Hehe. Men sånne som deg tenker vel sånn at all pr er god pr. Haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke tør og si noe til henne face to face så hadde jeg heller sendt henne en melding hvor jeg hadde skrevet at hun kan trekke de 200 kr av de feks 3000 kr hun skylder deg for alle de gode middagane dere har laget til dem. Om du ikke hadde fått svar så hadde jeg ikke giddet og gå til henne på denne middagen og jeg hadde heller ikke orekt og tatt noe mere kontakt med henne når hun er så himmla smålig.

Skrevet

Ingen som skjønner dette er trolling? Hiher har tydelig blitt inspirert av gjerrigtråden som var oppe igjen i fra i går kveld. Latterlig å sitte å finne på problemer fordi man er oppmerksomhetssyk.

Nå får du skjerpe deg!!! Dette er ikke trolling! Jeg la inn et innlegg i den "gjerrigtråden" i går, men fikk veldig lite respons. Så opprettet en egen tråd i dag.

Og hvorfor skulle jeg følt en tilfredsstillelse av oppmerksomhet om historien ikke engang er min??

HI

sa at jeg tror historien er oppspinn....det tror jeg i alle fall nå som du blei så hissig. Hehe. Men sånne som deg tenker vel sånn at all pr er god pr. Haha

Du skrev faktisk ikke at du "tror" jeg troller.

Og om jeg hadde vært oppmerksomhetssyk, så hadde jeg kanskje signert med nick også?

Skal gi dere oppdatering etter å ha værr i middagen, hvis det viser seg å ikke være mødre der. Ganske redd for å "oute" venner her, for så å bli gjenkjent... :-)

HI

Skrevet

Må bare fortelle historien vår her.

Jeg og samboeren inviterte søsteren min hele tiden i sommer på grilling og disket opp med annen god mat, tror hun spiste her sikkert annenhver dag. Og når hun fant seg noen å date fikk han også komme.

Vi serverte alt fra biff, indrefilet til billige grillskiver og masse tilbehør. Hadde bestandig flere kjøttyper å tilby, iallefall når vi grilla. Og lagde "kosemat"

Hun hadde aldri invitert oss, så når hun endelig gjorde det og spurte hva vi ville ha så sa jeg bare "ordne noe skikkelig godt" for hva annet kunne jeg si? Vi kom på middag og fikk servert halvkokte, harde poteter med pølse i brunsaus. DET var en stor skuffelse, så blir nok en stund til vi takker ja til middag hos henne og kjæresten.

Mulig det er jeg og samboeren som er rare, men syns det var litt nedtur å komme på middag.

Anonym poster: d0fb0098bc8210ab4a23a9f8164ba670

Skrevet

Spleiselag er nå en ting, da bidrar jo alle.

Men å invitere til middag for så å kreve gjestene for penger, nei gud bedre. Det hadde jeg aldri turt ;) Da hadde jeg heller ventet med å invitere til middag til jeg faktisk hadde hatt råd til å betale alt selv.

Jeg hadde nok dratt til henne, men tror hun kunne sett langt etter å bli invitert på middag til meg igjen senere.

Men vent med å betale til dere har satt dere tilbords. Dra opp pengene og si som en fleip "dette blir jo som å spise på restaurant, håper det er verdt pengene nå da " ;)

Haha! Du hadde dratt til henne? :P

Skrevet

Direkte frekt! Få ting er så provoserende som gjerrige folk som bare får og får men aldri gir noe tilbake.

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Jeg syns det er helt utrolig at det går an å være så smålig.

Verste er at det virker som om det fins mange sånne mennesker rundtomkring.

Hvorfor blir noen sånn montro? Fordi de er oppdradd sånn, eller fordi folk ikke konfronterer de med at slik oppførsel er helt latterlig?

Du får lage en diskusjon om det rundt middagsbordet. Ta deg et par glass vin så blir du gjerne ikke fullt så konfliktsky, og så starter du en spørrerunde blandt de andre gjestene og spør hva de syns om saken.

Skrevet

Jeg hadde også en slik venninne (begynte som kollega, og ble gode venner), hun var singel og kom titt å ofte på middag. Ikke noe fancy, men hun spiste jo selvfølgelig med oss når vi hadde middag. Utover kvelden satte jeg gjerne frem noe chips, burs, sjokolade ... som man ofte gjør når man har besøk. Jeg tenkte aldri over at hun "snyltet" men syntes at det var koselig at hun kom. Vi ble aldri invitert til henne, men syntes ikke det var så rart pga hun delte med 2 andre jenter jeg ikke kjente.

Så en dag jjobbet vi begge kveld og hun spurte om jeg hadde lyst på mc donalds mat, jeg takket ja og hun gikk å handla. Etter maten ba hun meg om penger, 54,- som hun hadde lagt ut. Jeg ble nesten satt ut, seriøst tenkte jeg! Du har jo spist, kost deg o.l. ho oss sikkert 50 ganger....

Jeg betalte, neste gang hun ringte å spurte om hun komme på besøk, sa jeg så klart ja, men ba henne kjøpe med brus og chips. Det forsatte jeg med, skulle hun komme ba jeg alltid henne ta med noe, salat, bagutter til middagen ....

Skrevet

Greit nok når man er student, men er man voksne med god økonomi er dette bare smålig!

Anonym poster: c3f8d5d8732aae0b5f1e16cb3ca293c2

Skrevet

Ville tatt med pengar og gjort eit lite nummer ut av betalinga med dei andre gjestane som publikum..

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Men å invitere til middag for så å kreve gjestene for penger, nei gud bedre. Det hadde jeg aldri turt ;) Da hadde jeg heller ventet med å invitere til middag til jeg faktisk hadde hatt råd til å betale alt selv.

Jeg hadde nok dratt til henne, men tror hun kunne sett langt etter å bli invitert på middag til meg igjen senere.

Men vent med å betale til dere har satt dere tilbords. Dra opp pengene og si som en fleip "dette blir jo som å spise på restaurant, håper det er verdt pengene nå da " ;)

Klart jeg hadde dratt, men skal love deg jeg hadde kommentert det ;)

Skrevet

Ordspill, ordspill sommerfuggæln! ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Ordspill, ordspill sommerfuggæln! ;)

Det er ikke alltid det går så fort rundt oppi der ;)

*klasker meg på panna og ler litt flaut nå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...