Gå til innhold

Lei meg i kveld - utestenging av voksne folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat funnet ut at venner i vennegjengen er invitert på stor fest til en annen i vennegjengen, og vi har ikkje fått invitasjon.

Kan godt hende at vi får invitasjon av han seinere når han blir spurt av de andre korfor vi ikkje er invitert lg at han unnskylder det med at vi bare er uteglemt.

Men eg trur ikkje det er tilfeldig at han har gløymt oss.

Vi inviterer alltid han på store fester og en og annen sammenkomst i hagen, men blir aldri invitert tilbake.

Har merka at han er litt frekk og sarkastisk når vi snakker med han, men eg har unnskyldt det med at han er litt småfrekk mot alle i væremåte.

Men no er det liksom så tydelig at han ikkje liker oss.

Har fleire eksempel også. Vi er naboer og han har ei jente som er et par år eldre enn mi. Har sagt at ho må komme bortom når ho vil og spesielt når vi er ute. Da står han og seier "det kan jo bli for mye og". Ho har aldri komt bort bortsett fra to ganger når eg har spurt.

Vi har aldri blitt invitert til de.

Veit at dei ikkje er viktige for oss, og at eg bare må drite i det. Men føles liksom som å gå på barneskolen igjen og skuffelsen over å ikkje bli inkludert. Trist og lei.

Anonym poster: f4652a02881c90a5236bb5436001b69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa det selv: dere klarer dere fint uten ham. Livet er for kort til å gruble over slikt!

Anonym poster: a10bcb487dd40ae63d9f40cd34c26b46

Skrevet

Utrolig kjedelig når voksne mennesker holder på sånn... Spesielt når dere er naboer. Hold hodet hevet og ikke tenk så mye på det. Dersom han ikke kan snakke til dere uten å være frekk eller sarkastisk har dere det sikkert triveligere uten hans "vennskap" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...