November-spire-79 Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Synes det er flaut at jeg så ofte må grine når jeg ser denne serien. Jeg var ikke sånn før jeg fikk barn, men nå er jeg blitt så blaut hehe.
Gjest yrild Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Nå vil jeg være anonym... For fy det er flaut at jeg flere ganger har grått av PP ;-) er en utrolig dårlig serie... Men jeg har sett alle episoder... He he... Har skjemtes flere ganger over grusomt dårlig plot og dårlige skuespillere, men var hekta!
Gjest yrild Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Og ja.. Den derre grininga har tatt helt av etter at jeg ble mor.
.Lillemy. Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 samme her! Griner at rørende tv programmer, og etter jeg ble mamma er det helt ekstremt. Noen programmer kan jeg rett og slett ikke se, for det blir for ekstremt og for mye grining :-P
Catlady Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Er det noen som IKKE griner av det ? Feller stort sett noen tårer hver episode .. Blir rett og slett for meget for en sart sjel
November-spire-79 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2013 Spesielt denne ukas episode ....... Huff det gjorde vondt i mammahjertet
kulepenn Skrevet 25. februar 2013 #7 Skrevet 25. februar 2013 Jeg griner ikke, syns bare cooper/paul adelstein er så kjekk.-
me_87 Skrevet 25. februar 2013 #8 Skrevet 25. februar 2013 Jeg har grinet masse masse til den serien. Jeg er litt for flink til å sette meg inn i situasjonen Så ser alltid den serien alene så jeg slipper å bli flau av å grine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå