Countess Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Så, de siste dagene har jeg hatt magesmerter, kynnere og menssmerter i ryggen. Så idag da, ringte jeg legen for å sjekke om det var normalt. Kl 14 kom jeg inn til legen..blod og urinprøver. Ble sendt videre til tidlig ultralyd (14+3) og klokken 17 fikk jeg se min lille friske baby, som sprellet så søtt i magen!! Etter at mormunnen åpnet seg tidlig i forrige svangerskap, fikk jeg nå vite at den var helt lukket og alt var bare velstand Men de hadde da funnet røde blodlegemer i urinen min, noe som visst ga meg disse smertene. Så nå skal jeg på kur for urinveisinfeksjon! Tenk.. Jeg trodde jeg var på tur å miste..men det var "bare" urinveisinfeksjon! Nå kan jeg slappe av Dette ble nok rotete, men ville bare spre noe lykke her inne
Gjest Kira bjeffer Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Så deilig det må være å høre (og se!) at alt står bra til med den lille. Håper du blir kvitt smertene så fort antibiotikaen virker
♥Madam Mim♥ Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Åh så bra!!! Kjenner så godt igjen den frykten du kjente siden jeg fremdeles har styrtblødningen min på mandag friskt i minnet :-)
Nettie+jentungen Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Så bra at det "bare" var en uvi! Jeg hadde noe lignende, men pluss tak/vondt i nyrene. Da var det fryktelig deilig å høre at det bare var en uvi Godt med en lykke-tråd som ikke nevner Jarle eller annen dritt..! Mohahaha
Countess Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2013 Åh så bra!!! Kjenner så godt igjen den frykten du kjente siden jeg fremdeles har styrtblødningen min på mandag friskt i minnet :-) Vet du, det var opplevelsen din som fikk med til å ringe.. Jeg har jo Googla vettu..tenkt at det sikkert ikke var noe! Så så jeg tråden din, og tenkte at ikke pokker om jeg skulle bekymre meg over om det kunne skje også! Var godt å se at det gikk bra med deg, og at du og den lille har det bra!
Countess Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2013 Så deilig det må være å høre (og se!) at alt står bra til med den lille. Håper du blir kvitt smertene så fort antibiotikaen virker Ja det var herlig! satser på det.. Er faktisk gla det var noe, så jeg kanskje slipper å måtte ha det sånn i 25(!!) uker til
Musemorbr / Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Ååå så herlig! Da får nok du sove godt i natt. Uff, så bekymret du må ha vært.
Countess Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2013 Ååå så herlig! Da får nok du sove godt i natt. Uff, så bekymret du må ha vært. Ja, kjenner humøret mitt er annerledes! Hormonene jobber bare positivt nå som kjæresten min sa når jeg fortalte hvordan det gikk: "åh, Gud så lætta æ blei. Æ meine det, kjenn kor lætt æ e!" Sånn har jeg også det nå
Countess Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2013 Så bra at det "bare" var en uvi! Jeg hadde noe lignende, men pluss tak/vondt i nyrene. Da var det fryktelig deilig å høre at det bare var en uvi Godt med en lykke-tråd som ikke nevner Jarle eller annen dritt..! Mohahaha Haha, vi trengte alle noe annet enn Jarle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå